nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 16

Saya

Haii... Assalamualaikum 😊😊😊

Hari ni kan, hari pertama iollz update blog pkai phone.. 😁😁

Rasa2 nak active balik lah online blog ni.. 😍😍😍

Sebenarnya, sejenis hobi dulu, aku nak luahkan perasaan n bercerita kat blog ni.. Sumpah aku rindu nak tulis blog! 😆
Tapi di sebabkan lambakan media sosial sekarang, aku xde dah bercerita kat blog.. Cuma bile hati betol2 gusar, bru lah luang masa kat sini 😒

Eh! Cakap pasal hati kan, aku kan, rasa nya da jatuh hati ngn ngn jisung mase die belakon cite kill me heal me.. Pergh.. Nangis toksah nak cakap lah.. Haha!

Hmm.. Untuk hari ni, dah2 lah kot... Esok2 aku update lagi... 😎

Babai semua (mcm ramai je bacKe kan) ,
Assalamualaikum... ❤❤❤💓💓💓

No comments:

iklan nuffnage

becinta