nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 17

.

kau tak pernah faham atau pura2 untuk tak faham?
aku sedih, aku sakit hati...
semua sebab kau...
kau punca segala nya...
kenapa aku kene jumpa orang yang buaya macam kau!
kau amik hati aku...
kau ucap rindu...
panggil sayang...
kesah, ambil berat...
tapi semua nya hanya pura2...
aku?
kenapa lah bodoh sangat untuk tak perasan semua tu palsu?
jujur nya...
semakin aku sayang kau, semakin aku benci kau...
terutama bila depan semua orang kau macam tak kenal aku..
kau layan aku macam kawan2 lelaki kau yang lain..
bila blakang orang..
rindu.. sangat...
kau penipu!
aku tak percaya aku akan kenal orang macam kau....
hipokrit!
aku harap,..
satu hari nanti aku akan hilang ingatan...
tak perlu banyak..
cukup hilang segala memori yang ada kaitan dengan kau...
entah kenapa aku rasa bodoh sangat tulis ni kat blog....
tapi aku nak kau betul2 tahu...
aku akan benci kau sebenci benci nya...
sampai otak aku benak untuk even eja nama kau.

No comments:

iklan nuffnage

becinta