nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 2

diary 12 ramadhan

hye readers!
assalamualaikum.......
^^ korang sihat tak ni? puasa so far penuh?
aku blom ponteng2 lagi buat mase ni... ekekkke~
btw, tanggal 2 hari bulan lapan,. birthday seorang member aku ni...
so happy birthday bro! untung lah awek belikan hodiah... :p

okey! cut3~! ni bukan cerite die keyh guys!
ni cerite aku...
aku still tak leh balik melaka...
ihik! mane nak boleh... selagi tak 16 hari bulan slagi tu x leh balik... =_=
bayang kan, malam tujuh likur baru bleh balik...
*btol ke aku eje ni *
oke abaikan..
jadi, sepanjang hari di ramadan 12 ni,
aku sentiasa gorogoro...
*gorogoro = baring2 tanpa hala tuju.. mengikut kamus cik syuhada kesayangan!*
tapi tak lah sepanjang hari actually...
aku ade gak pi kedai talipon hantar incik sony kerane kegagalan
men-display kan interface nye...
demm!!! nasib bek ad0 warranty....
sabor je lah....
okeyh!
lepas tu, hari ni budak bilik aku buat kebajikan tuk aku...
die belanje aku air apple! yum!
mmg buke plg segar lah! hihihi...
syukur alhamdulillah....
actually, aku nak tpon mak aku hari ni...
bajet, dalam pukul 9 cam tu talipon lah ibonda tersayang...
sekali terlalok plak tngk cerite "push"
haih~
terlepas sampai pkul berape... sepuluh lebih...
di sebab kan xdop sapo tulon mak aku,
mesti beliau letih kan...
jadi, aku tak le tpon mak aku...
serius! rindu gile!
mata tetap segar bugar...
tak taw lah ape nak buat...
study malas!
caiht!
movie... segalanye aku maraton...
running man tu entah berape juta kali dah tngk...
final choice,
blogging!
dah lame gak aku tak active blog ni...
semalam baru buat...
tu pon sbb dak kicit tu sakit aku sedih gile...

aktiviti lepas ni....
hmm...
tak payah cerite kot....
tapi, aku rase, aku kene beli limau perut...
kelimumur ni, bile aku garu kepala...
die jatuh macam snow ow...
stress aku!
lastly....
aku nak share lagu kat you tube...
lagu jejake idaman...
kalau lah ade seorang islam
yang beriman untuk mengimam kan aku sekacak ni...
ommo!!! jong kook oppa! saranghea!

No comments:

iklan nuffnage

becinta