nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 5

tanpa aku sedari

assalamualaikum...
 hidup ni realiti...
tapi, tu tak bermakna kita tak boleh nak berseronok kan?
hidup ni memang realiti..
tapi tu tak bererti kita tak boleh bermimpi...
hidup ni realiti...
tak bererti kita tak boleh hidup macam dalam fairy tales..
hidup ni realiti...
mesti lah akan ada banyak ranjau dan dugaan...
hidup ni realiti fantasi...
kerana tu,
manusia sering berusaha menjadi yang terbaik...
dan seringkali, yang baik pasti menemui kejayaan...
andai bukan di bumi, 
insya'allah di syurga...
ye...
pasti akan ada pengakhiran yang bahagia...
biarpun air mata tu akan menitis dalam masa ingin mencapai kebahagiaan...
aku...
masih lagi tak mungkin melupakan kau...
aku...
masih lagi bedetik hati ini melihat kau...
aku...
masih lagi cemburu dengan dia dan kau...
namun...
hidup ini realiti...
bukan kau sahaja sembilu dalam hidup aku...
aku mulai lali...
sakit di hati kini sudah seperti sakit di badan...
masa berlalu, luka nya sembuh...
bila berparut, boleh saja aku sapu kn ubat hilang semua tu...
akhirnya, 
aku akan kembali seperti asal...
malah semakin kuat menempuh semua duri dan ombak...
 ;)

No comments:

iklan nuffnage

becinta