nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 23

tak siuman

assalamualaikum readers.. :)
hati aku ni...
aku pun x pasti.... *tadi aku taip x taspi. ape punye typo lah!*
hati aku nak sangat kata aku suka...
tapi senanya, aku x suke pon...
sekarang ni, aku sendiri konpius ngan diri aku...
otak aku kata lain, hati aku kata lain...
makin lama aku pon jadi malas utk pilih mana satu aku nak pilih...
otak aku ke, hati aku ke...
hati n otak aku da tak mau kerjasama...
hati aku pulak makin degil...
da berkali aku kata jangan...
tapi still, masih lagi berdebar bila jumpa dia, tengok dia, dengar dia...
bodoh!
tu yang otak aku selalu kata bila hati aku rindu dia...
tapi, ape hati aku boleh buat?
ape jiwa aku mampu lawan,...
aku cuba fikir positive...
tapi aku da tak larat dengan ni...
dah penat menangis...
bila aku da buang rasa tu...
dia akan datang balik...
buat hati aku bunga2...
buat hati aku yakin, yakin pada dia...
tapi, bila makin utuh rasa tu,
dia akan hilang balik...
seronok ke buat aku macam ni?
buat aku macam tolol...
ye...
aku tak dapat dean list lagi sepanjang dok UTHM ni....
tapi,...
aku bukan tolol....
mungkin ni karma...
balasan buat aku...
dulu buat orang, sekarang orang buat aku...
buat kauyang pernah aku lukai,
maafkan aku...
jalahkan celaka kan aku lagi....
aku nak hidup aman, tenteram, damai...
hati...
jangan lah degil...
ikut kata minda ni...
learn to have a life without love...
cuba dan jangan mengalah...
and dean list...
u better watch out... i try better!
benci betol examination! uh!

thats all,
with love,
=xoxo=

No comments:

iklan nuffnage

becinta