nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 28

post yang hampir untitled :)

assalamualaikum readers... ;)
hye awak2 semua...
sihat?
oh! maaf ye semalam nye posting sgt erm.....
okeh, maaf je lah... ihi.
it's raining taw sekarang ni di rumah saye...
syukur alhamdulillah masih ade tempat untuk saye berteduh di sini...
dalam hujan ni, terasa sejuk yang Allah s.w.t. dah bagi pada aku...
ye, aku harap, macam mane hujan ni cuci segala kotor di atas muka bumi,
macam tu lah hati aku juga yang mula bertitik hitam kerana cinta....
aku tak mahu macam tu lagi...
#eh! yakin ke?
aku tak mahu, tapi, aku mungkin tetap bergitu...
kerana?
aku belum kuat tuk mengawal badanku dengan minda...
hati aku terlalu keras sehingga jantung terasa lelah......
tapi, aku percaya,
aku akan menjadi lebih kuat, bersemangat...
kerana aku percaya tiada yang akan ku cintai lagi...
#eh! suami?
tu kisah aku dan si dia yang tak aku kenali...
aku percaya, hanya dia yang mampu buat aku lupakan kau...
hihi ^^ harap2..
ah! sudah...
btw, hari ni nak cite psl kelas...
well, pagi tadi punye kelas, pukul 10 pagi tuu, kelas databased, kelas lab...
x de...
so aku juz pergi kelas yang dari 12 to 2 tu,
kelas tu kelas network and data communication :)
lecturer?
macam askar aku cakap...
tapi kan, aku tak rasa mengantuk dalam kelas tu...
sebab aku suka dia garang macam tuh...
hiihihi
aku lebih fokus + dan lebih faham...
mungkin aku mmg perlu orang garang yang ajar kot... ihihihi XD
btw, enough with that...
hhmmm...
hari ni si siti pi tngk wayang...
grrrr~! jeles!
aku dpt tngk online je...
*tunduk syukur*
sebab aku masih lagi boleh tngk...
orang yg x do apo tu, lagi kesian... kan?
ape2 pun, bape hari lalu, ado jugak lah aku g layan photoshop tu... :D

so, layanz ye... :)

ni gambar kat fb aku yang satu tuh... XD

gambar ni mase aku kat dalam bas perwira...
mase sem satu tahun satu... tapi bulan lepas baru aku edit
#EH!

ni kan cover pic aku kat shiro syuhaiba :D

ni? erm... semangat bersukan?
bosan senanye... heheheh XD

ni snap picture dari music video patah seribu ;)
aku rase sweet pulak putih2 gitu... ade pulak
lambretta merah tu kan... macam romantik 60-an :D

gambar yang aku ambil di google dan download,
dan aku tambah colour... mase ni,
aku tengah ajar kak aku care nak tambah color dan
add pattern pade gambar :)

ni same mcam yang atas :)

ni ... errr.... no comment,
btw, j'adore ma famille :)




oh abaikan! XD

thats all, buh-bye :)
with lots and lots and lots of love to everyone around me,
=xoxo=

p/s: how i notice due to falling n love with that GUY makes me wasted all the love that i could possibly spread to everyone around me... muuuaaaaxx! 


No comments:

iklan nuffnage

becinta