nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 5

kawan jahat

kan aku da kate...
aku bukan kawan yang baik...
aku asyik je tak sebulu dengan kawan2...
aku selalu susah nak paham hati kawan...
aku memang teruk...
sikap aku...
perangai aku...
asyik aku je yang aku fikir...
ape aku ni da bagus sangat???
bila da ada yang senang bekawan dengan aku...
aku buat hal...
ape yang aku nak, aku pon tak tahu...
aku mungkin lebih baik tak berkawan...
mungkin cukup sebagai kenalan...
selamat tinggal...
maaf kan aku sebelum aku menutup mata aku pagi nanti...
aku hanya cakap apa yang terlintas di kepala...
da memang aku tahu keadaannya...
lagi aku nak tanya kan...
maaf...
aku betul, betul maksud kan...
mungkin lepas ni aku tak kan tanya pasal tu lagi...
mungkin juga aku akan malu untuk berdepan dengan kau...
ye...
mesti aku ni nampak macam menyibuk sangat kan...
aku tak bermaksud...
maaf...
cukuplah...
aku berhenti di sini...
kau berhak untuk judge aku sekarang...
aku paham..
bye...

No comments:

iklan nuffnage

becinta