nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 1

hari ku hari ni cerah

assalamualaikum ^^
heee...
hari aku lebih elok dari semalam... terima kasih ALLAH ^^
sesungguhnya Allah telah mendengar keluhan hati aku...
alhamdulillah...
dan mereke2 yang bertanggung jawab meng-happy-kan hari aku ^^
1st : incik haris md noor...
kenape? : sebab die membenarkan aku buat quiz 2 ^^ sepatutnye, sape x dtg x ble..
tp mse aku jumpe die, die tgh in good mood kot... so di benarkan ^^

2nd : incik koko ^^
kenape ? : sebab dia sangat sporting hari ni ^^ hehe...

3rd : orang2 yang dari tadi dedicate lagu kat aku... *sape die, biar aku jee yang tahu*
kenapee? : sebab,bile dyorng nyanyi, aku rase, oke.. aku ade lagi kawan rupenye..
hahahha!
lagi pon, suare mereke memang sedap..
walau pon ade sorang tu die ade pause2 lagu sebab balas msg fb  Xp
hahahha! ^^ tetap saye happy ^^ :D


conclussion nye...
walaupun hari2 aku bape hari ni macam teruk jee...
tapi hari yang indah tetap muncul nanti...
lagi pun, bile jarang2 kite happy,
bile bende simple berlaku pon boeh buat kite happy ^^


lastly, enjoy this song...



one of the song that the guy sing      =D

No comments:

iklan nuffnage

becinta