nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 19

berhenti berharap

awak tak ada bila saya nak happy2...
memang...memang awak ada bila saya sedih...
kata je la saya tension... mesti awak yang ada..
cakap je sedih...awak terus call...
kata rasa tak sedap hati...
awak terus tanya itu ini...
hantar emoticon ":("
awak terus hantar call me back sebab x de kedit....
tapi...
bila saya ajak ber-happy...
nak bercerita gembira...
awak hilang...tak perdulikan saya....
dan saya akan bersedih....
masa tu awak akan datang dan kesat air mata saya...
ape semua ni????
perlu kah saye terus bersedih semata mahu awak dekat dengan saya...
mungkin saya tak perlu berharap pada awak,...
orang kata, kasih sejati di susah dan senang...
ye...
awak sentiasa ada bila saya susah...
tapi bila saya senang???
awak tak berkongsi dengan saya....ape guna...
saya dah lelah nak berharap awak...
ikut awak lah~
kbai!

No comments:

iklan nuffnage

becinta