nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 27

it's ok

assalamualaikum...
bapak banyak posting aku hari ni...
ihik!
da x de kije nameenye ni!
*padahal belambak2...
lepas dari dia...
aku give up..
aku x mo jatuh cinta...
aku perlu beberapa waktu untuk melupakan dia...
sampai lah die block aku..
siyes weh.
ni bukan cte tipu...
die da block aku...
tapi, mase aku tahu tu..
ade le tekecik ati sikit...
tapi, itu lah yang terbaik buat kami...
dan...
di saat aku dah tak mahu kenal..
ape tu cinta.
aku jumpe kau..
ye...
kau lah!
x payah lah kau nak tertanya2 sape.
memang sah...
kau....
tapi...
tak adil aku nak persalahkan kau...
mmg salah aku mudah suka pada kau...
mungkin kerana kau style...
mungkin sebab care kau macam die...
mungkin aku yang bangang buat pilihan tanpa pikir,...
ya...
mungkin....
dan sekarang,
ape guna aku nak mengadu....
tak...
tak berhasil pon...
aku letak gambar kau dan dia kat lappy aku..
aku tak main2...
aku main2 bila dengan kawan2 jee...
cukuplah...
segala kata da hilang bila aku nak cite pasal kau...
mungkin, biar hati jee yang kate bile die nak...
goodbye...
*ignore the typo, ignore the grammar...
as much mistakes might seems on this screen...
that will be equivalent to my heart..
too many things were wrong...
too little things are useful...
thats the me i am now.

No comments:

iklan nuffnage

becinta