nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 11

dududu... saye gedik jadi?

assalamualaikum.....
*jadikan kebiasaan untuk memulakan bicara dengan memberi salam*

hee...
aku dah buat blog baru..
kenape??
da femes sangat ke?
aku belum femes lagi...
kalau bole aku nak lagi femes dari abg gym buat belog tu...
ntah ape name die aku lupe =..="

well,
ni lah aku nye blog no.2...
kenape aku buat ni?
saje....
aku kan gedik... +__+

 
oke. ni belog num 2 aku nye header....
kalau nak g melawat,
klik2 je la kat gambar tu yewps! ;)

heheheh~
oke. nak bagi tahu tu jee...
aku hari ni kalau bole nak buat report CA..
tapi roti aku ni tak habis-habis *ape kene mengene??*
oke.cukup la tu!
bye! =)

No comments:

iklan nuffnage

becinta