nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 15

day 2 pakai tudung bawal

assalamualaikum....
hihi....
lagi tajuk poyo...
btw,
td aku tlg abg hafiz jge kn kiosk..
then. jage punye jage,
lps time abg hafiz, sparkle dtg jage...
aku punye tgu bas, dah lah lame...
panas terik pulak...
adeh kesian aku.. -.-"
then,
aku g toilet...
aku blk toilet, g kat kiosk balik..
tbe2 aku nmpk sparkle dtg dari paip kat atm...
die bawak sbijik manga muda...
aaauuuummmmm!!!!
meleleh weh air luyur aku nmpk...
then die ajak aku juin die...
skali die kuarkn satu bekas...
die kate tu smbal blacan serawak...
bau mmg mengancam lah....
pergh....
aku tulis, air liyur aku yang bnyk jd nye....
auuummmmm!!!
nk di jadi kn cerite aku juin skali....
mmg syiok!!!
so, di sini aku nak ckp,
thanks sangat2 ye incik siakek...
sedap manga ko.... ;)

ihik... oke. mcm besa....
klik2... gambar....


watak tambahan hari ini ^^

mimik muke yang aku gemar...
gambar bajet gengstar! ihik! -.-"

aku rase mcm nenek tua gambar ni!
ouh.... benci!

lagi ade org pandang pelik sebab aku amek gambar dlm bas uthm...
-.-"
salah ke aku excited bergambar dlm bas?

aku suke gambar ni...
tibe2 aku rase muke ni muke suci jee....
wuwuwuw.....
:DD

2 comments:

Ain Atika Zailani said...

wewettt...sweet nye..anak dara sape lah ni..hehehhehe=p

ayiehulk said...

ahhahaha! ank dare incik ghazali dan noorul ain ler... hehehe~

iklan nuffnage

becinta