nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 22

aku dan kau, hanya mimpi



kadang2 kita rasa macam orang tu untuk kita...
tapi bila kita bukak mata luas-luas...
baru kita sedar...
terlalu kejam untuk kita ambil milik kita
yang dah lama jadi milik orang lain tu....

p/s : kenape suruh balas kalau rase x mahu layan...
atau mungkin awak tak maksud kan saye pon....
okelah...
saye paham...
awak maksud kan orang lain lah tu...
saye kecik hati sangat....
maaf....
saye bape hari ni emotional...
even awk bkn bf saye...
still...
saye kecik hati... tq...

No comments:

iklan nuffnage

becinta