nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 29

seperi ade sesuatu yang harus di buat

assalamualaikum....
banyak sebenarnye...
tapi ape yang aku betul2 perlu buat ialah...
lupekan kamu mr n...
taw kenapee...
sebab x de faedah sy nak kat kamu... kamu org punye...
heee....
saye bukan nak carik masalah...
saye just nak cakap thnx sebab kamu da x layan saye...
hikhikhik....
kamux mo jadi orang kijam ye! ;)
erm.....
saye ngaku saye suke kamu...
*tibe*
*cheap*
*balik2 suke*
*busuk*

okeh, bebalik pada ceritera nye...
saye kene buat sesuatu,
iaitu, lupekan perasaan tu...
kite kawan jeee kan!
ape la saye ni! ish!
gatai!
dah lah!
sayee da x mo kamu sebab kamupon x mo sayeee....
:)
jangan marah! jangan tanya kenape kalau msg!
jangan jangan dan jangan tanya saye ade masalah ngan awak ke?
sebab saye mmg bermasalah dengan awak,
saye suke awak.
tu je masalah nye...
kasi saye habis kan masalah ni, then saye oke balik...
(: tnx sbb awak care kat saye semalam... walau pun bg awk kite kawan...
hihihih....
thats all i guess....
ignore the typo, feel the emotion...
tq....

No comments:

iklan nuffnage

becinta