nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 28

saye dan merekee....

assalamualaikum.....

heee.....
hari2 ku kian indah! ceh2! gatai!
btw,
tibe2 le kan...
hari ni...
macam teringat2 kat time2 skulah dulu2...
time2 nakal2...
time2 she/he...
time2 lu gua2...
time2 wa x cover2 depan opposite sex...
erk! tu tipu... sampa sekarang wa x cover!
aiceh!

okeh2...
enuff...
paham2 le kan time2 dulu2
time2 skulah...
grrr....
mmg x lah nak adap lappy jee...
lappy pon x dak...
yg ade PC mak...
grrrr~~!
belog ni...
nk update pon, lagu2 je lee...
tu pon kalau adee kesempatan...
ngeee....
sabor2...
heeee....
ape pon,
rindu sgt...
zaman2 skulah adelah yang d best!
nak upload pic skulah2...
tapi kan... sayee x de scanner....
jadiiii....
saye kan, curik jee gambar ni kat kawan2 punye fb...
ngeh3...~
pape pon, saye rindu kenangan tu...
n btw, kenangan dok tepi pintu dengan incik razif sgt la tbe2 di ingt...
gah!
gatai! >.,< jgn salah paham! kwn lamee tu!

thus, enjoy d picxa!

my skulah!

and guess what? thats all i could find!!! grrr!

heee... nyampah! x jumpe pon gmbar skulah2! xske2!!!
okeh lah...
thats all la i guess...
nak bebel2 panjang2 pon cm x larat....
*padahal da panjang da bebel nye~*

****
aku jatuh hati di situ,
aku mengemudi bahtera mendapatkan ilmu di situ.
aku bertemu, kau, kau dan dia di situ,
aku bahagia di situ,
aku mengenal kau di situ,
aku kecewa di situ,
aku merasa pahit,
aku merasa manis,
aku berpengalaman di situ,
aku bermain di situ,
aku makan bersama di situ
aku nakal2 di situ,
aku terjatuh di situ,
aku melompat riang di situ,
aku jatuh terjelepuk di situ....
ye,
segalanya,
selama lima tahun...
waktu yang agak lama...
banyak yg akan ku kenang...
aku mungkin tidak di ingati oleh mereke, mereke dan dia..
tapi, kenangan kami,
masih ada....
ada di hati, dia, dia dan kamu....

aku x kan pernah lupa saat yang pernah singgah di benak ku...
saye masih sayang sekulah saye!
walaupon saye da lameee tinggalkn sekulah... :)


No comments:

iklan nuffnage

becinta