nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 29

nak pulak kan...... :P

assalamualaikum.....

pagi2 nak buat entry taching2....
grrr~~!!!
sudah lah! x heran lah! aiceh! poyo lah! mmg x lah kan nak tacing2!
smlm = sakit kepala, sakit badan, sakit hati, jiwa dan raga!
okeh, sakit segala kirenye!
tapi, pukul 3 tadi, bilee terjagee,
ketakutan sampai aku menyodok-nyodok kan mukee ke bantal2 yg adeee...
taw x ape maksud menyodok tu?
pegi gugel yee....
heee*yakin je ade kat gugel mende tu =..=" *
nak di jadikan ceritee,
aku terjage sebab aku mimpi,
ade mayat ni depan aku...
ade orang simpan,
mayat tu, ntah sape nye ntah...
aku pon x taw...
heee....
sekali,
ade seorang lelaki ni,
sepak mayat tu sampai badan die separa terangkat dan terhempas ke lantai....
grrr~~!!!
siyes aku tekejut...
mayat tu punye muke mmg da pucat...
yang pasti,
mayat tu lelaki,
coz ade misai n janggut....
hmmm....
aku takut gile, terkejut,
dan sedikit terjerit mase terjage...
ala, macam dalam cite hantu yg korang slalu tengok tuu....

haa... kan kesian,
aku da malam2 tu, semua da tido..
erk! bukan malam, pagi2 buta actually...
haaa....
kan da sorg2 jadiinyee......
tapi, in d end, aku bejaya jugak tido dengan aman...
heee.....

oke. perut lapar da bebunyi...
aku nak g masak....
kbai!


btw : jangan nak mengate mak ayah sayee sgt lah! menyampah taw x! jgn sampai sayeee hilang hormat! hari tu da ter kuang ajaq sikit... jgn smpai jadi bnyk! >.<

2 comments:

Un Phat Lee said...

pandai ke lu masak? hak2

ayiehulk said...

opcoz la wa pandai... lu pe taw.... hahahha!

iklan nuffnage

becinta