nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 14

it already morning

assalamualaikum....
hmm...
it's morning,
it's 5.30 a.m...
it's weird...
it has been sometimes after last i stay up...
(*does sleep really early and wake up about 2++ considered stay up?)
and what i do from that 2 something till now is...
1st : 30 minutes of 'chit-chat'-ing...
2nd: an hour of CA revision... (hope it'll work for my quiz at 8 later... =)
(*syuhaiba memang suke study last minutes...)
3rd: mandi pagi2... (sangat sejuk dan best dan segar dan seram dan erm...ape2 je la)
4th: ber'tweeter'.. tak sangka zarinsofea x tido lagik.... hihihi~
5th: rase macam nak sambung revise tapi x jadik sebab dok blogwalking...
6th: jumpe blog yang sweet2 je rase... baek je author nye... org nye pon cm baek hati je....
slalu post sayang kat gf die... (selalu pompuan je buat cm ni.. jadi blogger itu = sweet)
*tibe2 keluar pulek algorithm di situ.... apekah??*
7th: saye nak macam tu jugak! tapi x buleh, jadi saye buat belog ni dan cakap lah, saya love diri sendiri!!
8th : terfikir, eh lame da x update... n tibe2 di pagi subuh ingat kat pet... arghh....
kenape lah hari tu cm bangang je cakap ngan die... cam aku je yang salah.. padahal die
yang bersalah taw!
9th: terfikir lagik... hurm... kawan aku kate, LELAKI ni mmg standard nye akan ade 1 STEADY GF,
>2 sparepart... betul ke?? @.@ *mentang2 lah pompuan lagik banyak dari laki.... =..="
10th ; ape lah banyak sangat aku terfikir waktu2 cam ni... revision CA ade lagik nak kene buat...
11th: aku post ni dan tengah hari nnt, or pagi nnt, or malam mahupun esok, lusa dan tulat korang akan baca...
dan2, akan unique display yang akan menambah ke'generous'an mr.nuffy....
=)
jadi selamat menekan2 iklan yang terpapar... x ade virus la....
klau ade pon virus2 cinta je~
hehehhe~
okeh... thats all i guess for this morning... <3

with love,
abiahuys...
(p/s: ade kakak suoh aku carik bf... muke aku ni ade macam harus ade bf ke? =..=" redho je~!)

No comments:

iklan nuffnage

becinta