nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, October 14

bila dalam library

assalamualaikum....
heee....
hari ni, aku ade quiz...
dan kuiz tu agak lah menguji kewanitaan aku...
*kalau lelaki kejantanan kan?

jadi aku pon bernekad untuk study lbeh skit...
tapi, besa lah kat rumah...
nampak lap top online, bila larik dari laptop,
nmpak tilam tido....
kalau nampak dua2 lagi lah aku x ingt UTHM,
heee.... *x snunuh betul...kalau duk mlaka da kene bebel da tu....
akhirnye,
tibe2 aku nampak si ayu terkial2 angkat seluar jeans die...
"ko nak g library ke yang?"aku tanya macam tanya laki nak g kije... (apekah??!!)
ayu hanya mengangguk...(da macam script treatment aku pulok...)
jadi aku pun pergi la ke library petang tadi...
ye.... sangat elok untuk menyiap kn kerje di library...
nak on9 segan,nk tdo pon segan...
jadi aku pun menyiap kan quiz 1 POM aku...
yg sagt la best sebab quiz tu nxt week baru hantar!
ye! saye suke lecturer tu walaupun die selalu kutuk pompuan...
urgh!!!(teruk betul part tu)
jadi, setelah aku siap setengah dari quiz aku,
tetibe ayu datang...
"syu, jom amek gambar kat situ... kite dok kat situ ea..."
aku bajet die nak ambik gmbar pkai handphone...
sekali, sejenak je aku pn duduk kat kerusi tu,
die pon tarik lappy aku...
"jom amek gambar"
aku : "ouh.. nak ambik pakai laptop ke?"
agak blurr ketike itu....
dan
dan
dan....
ape lagi?
ini lah hasil nye...
menyimpang dari ape yang sepatutnye aku buat di library.... >.,<





bajet cumey!

excited gile! >.<

aku suke mulot aku time ni! hahahahha! angie yawz!!!

aku x taw ape motip le gambar ni,....
abg strawberry, kalau nampak jangan kutuk!!! >.<

betape berbeze nye kami...
die balada, aku metal
die gumiho, aku doreamon!
die civil, aku IT
die tepi jalan, aku dalam bilik air-cond kot~ >.<

alorh... nak manje2 pulok....
depan org ramai ni... >.,<

macam iklan pampers kanak2 je...
ibu bape bermesre sebab lampin anak murah... >.<

aku punye mate kecit sebelah...
ayu punye mulot pelik...
gambar ni banyak flaws...
tapi saye suke!!!!


sekian.....
aku sempat jugak siap kan quiz POM... hiihihi~
matlamat tercapai! >.,<
walaupon bergambar x agak....
got ta go...
be writing back sooner or later...

p/s: Claire De Lune - aku x sempat2 lagi bace... aiiizzzzz~~~~~ +_+

No comments:

iklan nuffnage

becinta