nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 17

bila aku jatuh cinta

assalamualaikum~~~
<3 <3 <3



okeh2...
aku x tuju kan lagu ni kat sesape....
tapi kan... aku cam jatuh hati gile ar...
ade ke laki nak nyanyi ni kat pompuan yang depa suka???
ade ke?
kalau ade, aku nak sebijik ble x?
ggrrrrr~~~~!!!
ade ke lagik tuk aku?
huh... ye la... aku ni kan "KECIL"
paham2 je la kan... sabor je la~!tapi, ah lantak lah!
aku suke lirik die...
hmm...
aku suke...
aku suke....
aku suke...
tadi aku msg2 ngan syasyacayunk~
pergh...
dengan die, aku bagaikan di provoke tuk x suke kat laki...
sangat!
tapi kan...bile piker balik, cam lawak pon ade....
ngeee...
ade ke, x ske ngan laki tu sebab suke die..
EH??
apekah?
typo error ke?
x lah...
ala...
aku direct translate je tu...
dari  i hate what i love....
hmmm...
nk di jadi kn cite,
kitorang nak simbah manusia2 sekalian bia muke die jadik huduh...
da huduh, bia kami je yg suke kat depa!
bijak x??
heee...
tapi simbah pakai asid jeruk je ouh....
syg jugak tuh!
akhirne,
msg kami terhenti sbb da dekat maghrib... mcm nk smbung balik gosip,
tapi... erm... topic len ble x??

No comments:

iklan nuffnage

becinta