nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 11

post x bernyawa

sekarang ni pagi....
ye pagi pertama di batu pahat after a very long break...
hari-hari di sini adakah akan menjadi indah?
atau menjadi sesuram lagu gloomy monday...
aku masih lagi memegang hatiku....
dia mula menjauh...
tiada apa yang akan aku persalahkan padanya...
dia sedar akan kedudukan dirinya...
aku juga sedar akan perkara tu...
tapi, apa saja yang aku mampu lakukan saat hati yang menetukan keputusan...
ye, ikut hati mati, ikut rasa binasa...
mungkin...
mingkin kerana itu kali ni kami bertingdak mengikut kewarasan akal...
walau pun apa yang di lakukan amat menyakitkan, aku patuh...
aku sayang pada mereka...
aku mahu masa depan ku....
biarlah...
mungkin...
mungkin satu saat.....
ye..

ape2 pon, kawan2! maaf le x dpt nkbls komen komang korang sebelum ni... rating aku pon da jatuh...
adoi! =..="
so after this, korang da ble komen2 da... =) coz, i certainly will reply... =D

2 comments:

Anonymous said...

I’m nonetheless learning from you, however I’m enhancing myself. I actually love reading every thing that's written in your blog.Maintain the stories coming. I liked it!

ayiehulk said...

thank you... =) keep reading my blog then.... =)

iklan nuffnage

becinta