nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 21

bakal bini terlampau... +.+

assalamualaikum~~~~
hye ollzzz~~ hehhehe....
lame i x update ceritera kan... XD
hihihi...
okeh, hari ni aku bukan nak cite cerite ala2,
peramugari terlampau atau sebagainye.... hehehhehe~
ini merupakan kisah yang amat menarik...
tapi, sebelum aku bercerite mengenai itu,
korang bace la pasal kucin hawt aku ni dulu....

****************************

pade musim mengawan hari tu,
aku yg mempunyai dua ekor kucin betine ni dok la kat rumah...
dan pada wktu tu, aku dapat menyaksi kan...
si betina2 kesayangan ni di kejar jantan2 durjana...
terutama sekali awek aku si kunab....

 
mase ni die kecit cenonet lagik....
sekarang die da bsar dan sexy~~
woot~woot~~


okeh, dan aku ingat,
ade sekali tu, aku angkut si mak cik kunab ni msuk dlm rumah...
pasal nye, aku simpati gile ngan die kot....
lembik aku tengok die kene kerje,,,,,
ish3~ kesian gile kalau korang cekidaut keadaan die mase tu...
tapi yg x best nye,
di sebab kan si kunab ni kat dalam rumah,
jantan2 machola tu semua pakat dok letak tanda kat keliling rumah aku....
mmg hanceng ar kan....
x pasal2 aku da double kerje mase tu....
g cuci kenceng kencon jantan2 tersebut....
dan saat tu aku pon decide,
ah, lantak ko la kunab...
ko dok la luar,,,... time makan aku bagik ar ko makan...
guard ko jap...
ko da kenyang, ko larik la mane2....
dan tbe2 ade la dalam sminggu, kunab ni hilang....
aku cam risau gak la....
mati ke kene kerje ngn jantan2 machola tu???
hehehheh~
tibe2 die balik dengan bau yg sangat busuk...
siap kene mandi....
then, selepas beberapa minggu tu, pok cik aku tegur,,,,
kunab da gemok.... mengandung ke???
hehehhe~~ 
dan kami membiar kan buat x taw....
tbe2 semalam, pak cik aku bagi mms....
dalam hati : pe hal plak mms ni?

rupe2 nye,


laaa.... puan kunab ni da besalin.....
anak satu.....
tapi aku x la terkejut sangat....
sebab mak aku da mcg dulu sebelum tu....
>.<
anak die sah ikut bapak! mesti nnt x comey~~
xske! xske! ahhahah~
agak2 la kan....
ape name anak kucing ni adek aku nak letak.... hihihi~

******************************

tu je la pasal kucen aku nye ceritera...

haa??? ape kes bakal bini terlampau....
erm......
die terputus urat kentut je bakal bini tu...
tu je la terlampau nye.... =)

thats all...
buhbye! 
and btw, puhhh-liiisssss la.....
saye sangat bukan stalker...
saye follow orang sebab saye suke bace blog....
=)

1 comment:

Anonymous said...

Heyа eхсеllent blog!
Does гunnіng a blog ѕuch
as thіs taκe a great deal of worκ?
I haνe virtually no knowledge of сoding but
I ωas hoρing tо stагt
my own blοg in thе nеаr future.
Anyhow, shоuld you have any reсommеndatіοns or techniquеs fог new blоg oωners plеase shаre.
I understand this іѕ οff toрiс but І ϳuѕt ωanteԁ to aѕk.

Kudοs!

Аlso ѵisit my ωeb blog - galaxy s3
Also visit my weblog -

iklan nuffnage

becinta