nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, June 13

its life that im living in....

assalamualaikum
jawab.....biar ikhas na~
hihihih~
as the clock ticking, suddenly i have feeling...
feeling that urge me to write something in my blog...
though i don't know what to write....
and as the time pass by....
i still cant figure out what to say right now...
and finally i decide that i wanna upload pictures that
i've been editing for the past few months...
enjoy~ =)

one of the latest
pic i've edited....
this pic was captured 
by my friend....
tq ity!


im sorry that most of the edited picture is mine!
hehehheh~

                 

gambar ni di ambil di
pantai sungai lurus....
scenery die sangat cantik!



aku pon x taw nape...
aku memang suke amek gambar ni....
hehehhehehe~~





gambar ni antara gambar yang paling aku sayang...
kenapa, paham2 lah....
di saat aku jauh dari mak ayah,
ni lah pengubat rindu....
mase aku edit gambar ni....
air mata meleleh2 ouh... T_T

aku paling suke gambar ni...
photographer gmbar ni adelah aku....
and aku gak yang edit....
model nye adelah second cousin aku....
nme die, aisyah,... comel kan!


model gambar ni member aku....
saje je amek gambar zoom dekat2...
pastu cam besa... aku edit lah... hehehhe~
ahhhh... gambar ni aku sayang gak....
tapi setiap kali aku tengok gambar ni mesti sedih....
ade sentimental value
bak kate omputih ar.... hehhehe~

gambar ni plak... hahah~
aku amek mase tgu lecturer nak dtg bg test
account.... jiwa pon tengah kacau2 mase tu...

gambar ni aku rase aku post
paling pelik.... x pnah aku terpikir
nak post2 exotic ni... adoih~


last but not least,
ni la gambar pebret aku....
gambar ni aku tak edit lansung....
tapi aku rase gambar ni menarik sangat....
aku dapat rase tenang tengok keindahan 
ciptaan tuhan ni......




hidup...
kau bagaikan laut...
terlalu dalam hingga ku tak pasti....
sejauh mana mampu engkau seret ku....
aku, hanya berserah....
moga-moga, tuhan melindungi aku....
agar tidak tersesat di buai mimpi saat ombak nafsu melanda....
aku.....
bagaikan nelayan....
yang kuharap kan hanya satu....
hasil yang mampu mengisi perut kosong 
yang menunggu di rumah.....
berbagai badai bakal menempuh sampan buruk ni....
moga aku mampu berlayar selamat dengan berbekal 
iman sebagai penampal bot bocor dan akal sebagai pendayung hidup serta usaha sebagai kain layar...
moga kita tidak hanyut di bawa arus dalam yg deras....







sekian,
assalamualaikum dari ABIAHUYS








2 comments:

WaNi^^ said...

wahhh , cntek cntek smua gmbr kat sini !hee , pandai edit gambar ! :)


http://inibelogaque.blogspot.com/2011/06/blog-post.html

ayiehulk said...

hehe~ trimaks... >.<

iklan nuffnage

becinta