nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 3

bila

assalamualaikum.....
tak jawab dosa, jawab sayang...
hihihihi....
ni ada lah ayat yang biasa lelaki guna bile nak ngusha awek2 comel...
conclussion nye aku x de la dgr cam tu kan....
unless aku berjalan bersama-sama kawan aku
yang comel2.... ahakz!
okeh, ni bukan nak cerita pasal tackle2 bagai ni...
aku nak cite pasal ni....
bawah ni...
l
l
l
l
l
V



tajuk lagu ni bila ... ^_^
lagu nye pasal perempuan ni tertanya2 bila dia akan jumpe cinta
sebab nye dia x de cinta lagi...
hihihihi~
keadaan nye macam aku lah....
dan dia terus bertanya bila dan bila....
ternanti  nanti lah kire nye ni..
dan gadis2 comel ni jugak turut berjanji akan setiap
bila die dah jatuh cinta...
okeh, tak mau bebel banyak sangat dah...
korang layan lirik ni okies.... 
^_^

Elite
Bila ? 
Pabila ku melihat sekelilingku
Semua berpasangan berpegangan tangan
Aku keseorangan
Pabila aku mendengar lagu cinta
Jiwaku tersentuh hiba

1
Oh!Bila la la la la akan ku jumpa
Bila la la la la akan ku rasa
Keindahan cinta
Dan bila la la la la ku ketemu dia
Akan ku setia selama-lamanya
Persoalannya bila, bilakah akan ku dicinta ?

Diriku sebaik mungkin mencuba
Menyembunyikan duka ku berpura-pura
Seolah tiada apa
Tak siapa tahu pedihnya di hati
Setiap malam ku tangisi

( ulang 1 )

Ku belayar di malam sepi
meniti hari yang tak pasti
Jiwa kekosongan
Adakah ditakdirkan hidup tak berteman
Kesepian... Kesepian...

( ulang 1 )

2 comments:

ruby star said...

terbaik la.. huhu

ayiehulk said...

best kan lagu die.... mmg terbit dalam jiwa ah... >.<

iklan nuffnage

becinta