nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 10

ahmad - arrora salwa?

assalamualaikum~ ;)
hmm....
taw lagu ni tak? heheheh~
lagu ni pasal sorang pompuan yg suke kat 
lelaki yang baik bernama AHMAD...
hehehhe~aku x pnh taw pon lagu ni sbelom ni...
ye ar...sjak2 dok kat rumah sewa ni..
aku mcm katak bawah tempurung sikit...orang cite baru aku taw....
huh? x caye?
btol lah... lagu ah..ah...ahmad ni, aku taw dari kak aku...
hihihih~ sbb die wat status psl lagu tu... ngee >.<

klik2 lah ye untuk tumbesaran hebat! >.<

hihihi~kan... kan aku da ckp....
aku jumpe lagu ni kat fb kakak aku....
mule2 aku bajet kakak aku jatuh cinta ngn orang nme ahmad...
bile da bace comment2 yg ade,
baru aku taw lagu ape...hehhehe~
okeh la...aku mlas nak cte bnyk psl lagu ni....
aku buat ni pon sebab aku suke bab
ah...ah...ahmad...
hahahhah~ adoi~ geli pon ade gak ni...
sabor je la... >.< okeh....
ape2 pon, korang layan ni okays.... :)


2 comments:

YOUsoF said...

Mula² dengar ingatkan ni lagu saja² nak ajuk nama Ahmad.. rupa²nya betul da.. macam unik dan boleh tahan bagus jugak melody lagu ni hehe


Kalau tak silap penyanyi kelahiran Kota Tinggi kan?

ayiehulk said...

kan? mule2 tu ingatkan men2 je lagu nye... rupe nye btol ade... hehehhe~ mmg mnat lagu ni skarang..nk2 bhagian ah..ah.. tu...hahahha~

kelahiran kota tinggi? ye ke? x taw lak... hihih~

iklan nuffnage

becinta