nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 30

it was a fairytales

assalamualaikum aku ucpkan kepada korang reader semua....
=)
aku pernah bermimpi...
dia jadi milik ku....
aku pernah berangan yang kau menggenggam erat jari jemari ku....
segala kegusaran tentang tentangan kite lupakan....
kita menikmati segala keindahan yang kita ada dengan khusyuknye...
ye....
saat itu seakan realiti....
namun.. di saat aku melihat kau dan dia....
aku terjelepuk setelah merewang keangkasa....
sakit yang teramat aku rasai....
aku bagaikan hampir di cabut nyawa....
ye...aku bermimpi....
namun mimpi ku hanya lah angan2 si jenin...
angan2 yang tidak kesampaian....
di saat aku sakit..
kucuba bangun sendiri....
ye...amat sukar....
namun berkat keringat doa dua wajah berkedut itu...
ye, mereke lah yang menjadi tonggak aku bangun kembali...
mereka lah yang menanti kepulangan ku di kampung...
mereka lah dunia ku kini....
namun aku manusia...
aku sering di hasut syaitan...
mudah sungguh aku melupai doa2 ayah ibu...
aku terus jatuh cinta...
aku terus bermimpi....
dan saat aku melayang tinggi ke awangan....
sekali lagi kau.... kau yang bernama cinta...
meragut tali2 yang mengapung aku keawangan...
dan tanpa belas, aku terjelepuk lagi.....
dan sekali lagi....
atas susah payah keringat diri dan doa orang tua ...
aku bangkit kembali....
dan di saa ini, tiba2 kenangan lalu kembali....
ya...
aku masih mengingati kenangan kita...
amat perit saat kau mengatakan selamat tinggal buat ku....
kau tarik aku ke atas, dan kau hempasku jatuh ke bumi....
dan sekali lagi kau cuba untuk melakukan kepada aku?
tidak mungkin terjadi....
saat ini....
cinta bagi ku hanya lah wajah tua yang mendoakan aku itu...
dua org tua yang tinggal di rumah tua binaan titik peluh mereka...
hati ini mulai tertutup...
adakah lagi orang yang mampu membuka hati ini??
akan aku nantikan.....

No comments:

iklan nuffnage

becinta