nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 29

huh~

assalamualaikum~~~
hihihiihih~~~~~~~
lame gile aku x update aku nye blog nih....
mr nuffy pon x berganjak...
okies...
sekarang ni aku tersangat leh bosan....
oleh hal yg demikian aku pong meng upload ler blog ni....
mr.blogggy, sorry ye saye tinggal kan anda pada suatu ketika yg agak lame...
btw, ni nak cite perihal dok rumah baru....
since aku blaja2 dok umah sendiri,, aku da mule risau...
jimat air, jimat eletrik...
tu la,,,, time dok ngn mak ayh ko x piker kan syuhaiba! kn da kene...hohoho~
tp x pe...
next aku skarang ni rajen gile msk2... asl lapar je aku msak...
asal masak je aku lapar...harharhar....
short sem kali ni sangat le renggang waktu nye....
kelas aku hari selasa n rabu je...
selasa memang pack la pagi sampai maghrib....
yang rabu nye 2 jam je...
aku cite kat kak aku...
die ble kate, bek ko x payah amek short sem.....
kalau ikutkan... tol la tu....
haiz.....hahhaha!
tp ok gak.... dpt habis awal kn....
bak kate pepatung....
sikit2 lame2 membkit...hihihi~
lastly.....
kat sini dkt ngan welward....
ape tu? sejenis kih? mesti ar x kn....
kedai lah...
aku dok beli brang dapr kat situ huh....
tapi yg x senonoh nye...stiap kali g situ... menu wajib....
one scoop papermint ice cream....
adois~~~~~~~~
makin mok la aku cm ni.... sabor je la....
n sampai sini je la aku rase aku nye entry kali ni....

No comments:

iklan nuffnage

becinta