nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, May 11

di saat aku menikmati kilauan bintang

di saat ini...
hampir segenap pelusuk perwira telah melelap kan mata...
ya, mungkin ada saja yang masih belum melelapkan mata..
tapi, aku tetap merasai kesunyian ini...
malam yang sedikit hangat aku diam kan sahaja....
di saat aku melihat laptop yang berada di riba...
jari jemari ku mula mengetuk-ngetuk papan kekunci yang lembut...
bait-bait kata yang terlahir dari hati melaui ku coles kan...
bukan di atas lembaran kertas...
tetapi hanya di warkah yang kalian baca ini....
hari ini, tepat 4.30 pagi, 11 may 2011..
hari terakhir buat ujian getir hidup ku...
aku sudah berusaha...moge-moge tuhan membantu aku do dewan peperangan itu nanti....
dalam kerisauan ku menjelma...
wajah mu, yang pernah ku sakiti,yang pernah menyakiti...
tiba-tiba menghadirkan diri...
jujurnya, aku kecewa dengan sikap angkuh mu...
dan aku juga turut kecewa dengan pendirian mu...
namun, apa saja yang mampu aku lakuakan...
ini adalah suratan takdir...kau bukan untukku...
aku redha...
namun, di kala aku meredhai ini, aku akui...
kau yang telah berpunya bukan milikku...
aku jujur, amat bahagia saat kau masih melayan ku...
walau terasa hambar kata sapaan mu...
aku bersyukur...
apa lagi yang mampu aku harapkan...
kau milik si dia..
tidak mungkin kau dalap melayan kerenah ku seakan aku kekasih mu...
aku redha...aku rela...
namun dalam kejujuran ini, hati ku masih menangis...
kau bukan milikku....

salam sayang,
dari hati buat cinta,
=abiahuys life and loves=

No comments:

iklan nuffnage

becinta