nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, May 6

antara kita??

assalamualaikum aku ucapkan kepada korang sume.....
sebenarnye aku ni ade account test esok...
tapi di sebabkan aku study smpai pukul 2 tadi...
mata aku terus merajuk dengan katil...
kata nya da tak mahu tido...
tapi x pe...karang2 aku pujuk lah dia...
aku ni tengah layan lagu ajek hassah,
aku taw pasal manusia ni mase bace
 blog irine nadia marcello marshmallo yg lembut2 tu...
lagu2 yang die cover memang sedia ada lagend ar klu nak di ikutkan...
tapi kebanyakan cover song die ni kire akustika...
dan suara die, have to admit...
listening to his voice did make my heart pound...
cehh!!!!
and ofcoz ler bile da dgr lagu2 dulu kala ni...
yang jiwang2...jiwa mule lah kacau....
sedih dan teringat kenangan lalu...
di samping kenangan yang baru aku tau kebenaran sebenar...
mulut nak menjaga hati memang banyak...
tapi bila saat kebenaran tercetus...
teruslah segala kelukaan menjadi parah...
ahh!!ape je yang aku membebel ni??
aku sebenarnye nak bercakap...
mengadu tentang perasaan aku...
tapi memandangkan...
kan sekarang ni bulan exam...
aku pon pretend la yang konon nye aku ni jiwa sekental
alloy yang sering di buat kapal terbang...
???
tplek2 je aku ni tibe2...
hurm..
tu je lah luahan hati aku....

pape pon, korang dengar la die ni nyanyi....
dengar je....
komen pon boleh....
ikut korang lah....





No comments:

iklan nuffnage

becinta