nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 24

saat terakhir (versi ngadu kat blog)

hidup ni selalu pedih buat aku...
lepas satu, satu menimpa...
hati aku ni da macam tungku mak aku buat masak rendang dah...
sangat kental dan handal...
mampu menahan berat dan panas hidup nie...
tapi, aku masih lagi seorang perempuan...
walaupun kan, mase kat matrik ade sorg budak ni 
ckp kat ex dia, dia anggap aku cam kawan laki die...
(kurang asam... gay betol! =..=")
okeh2... hentikan ini semua,
cerita nya canggini...
hati aku ni rase terluka...
tapi at the same time aku happy2...
^_^
aku ni kadang2 terasa gak lah...
bukan terasa apa...
time kawan2 dating aku dok tepi longkang je tengok...
15 minit kemudian~~
"jom syu"
okeh...
saye sgt jeles ye! 
tapi kadang2 macam bosan pulek,
bila pikir, makan ngan orang ni jeles,
kawan ngan orang ni jeles...
ouh tidak! saye tak suke situasi tue,,,,
nak jage hati sane sini...
hati mak ayah pong tak terjage....
hihi~
tapi kisah nye, bila kita ade crush2 kat someone,
kita akan ade kemungkinan untuk merahsia kan dari mereke
(erk... mereke? cam ramai jek!)
hoho~
demikian lah....
satu hari ni aku taw, ade abg senior kawan aku mase kat skulah
dah ade gf...
huuuwaaaa~~~
kukuciwa lah~
baru bajet, men2 mate...
habis degree nk tackle...
akhirnyee, mampu upah org tackle dye mse men futsal je lah~ ngee...
(x snunuh~xpe2, aku doakan mereke berkekalan...)
pastu, aku pon beralih arah...
ececcece~
patah tumbuh hilang berganti tue...
(peribahasa... nak kerek2 ngan kawan2 aku yg bajet power BM...
tacing KOT!!! btw, lagi ko x ske aku gune kot2 kat blakang ayt,
lagi aku gune... =P)
ehheheh....
bile da beralih arah...
bajet wajah ayu sokmo...
jadi konon kenen kat sorg yang berwajah kachak la bagai....
bt then, of course!
mesti ah taste tinggi...
taste sape?
aku ke?
hohohoho!
sudah pasti lah....
dia...
ngeee....
aku ni sape je la kan,,,,
ahakz....
jadi ape conclussion yang aku nak cakap kat sini?
mmg x de motif kan?
sebenar nya nak korang dengar lagu ni...
lagu lama st12...
aku lyn lagu time2 matrik dulu...
mase kawan aku baru meninggal dunia...
sob...sob...sob...
walaupon lagu ni agak jiwangs2...
tapi,
erk..
yg pasti dye akhir nye berpisah...
(tak kene sangat.... >.<)
ngek lah...
kla2...
aku akan letak lagu n lyrics skali..
amcam?
enjoy^^



tak pernah terpikir olehku
tak sedikitpun kubayangkan
kau akan pergi tingalkan ku sendiri

begitu sulit kubayangkan
begitu sakit kurasakan
kau akan pergi tingalkanku sendiri

dibawah batu nisan kini kau tlah sandarkan
kasih sayang kamu …… begitu dalam
sungguh ku tak sanggup ini terjadi
karna ku sangat cinta

* inilah saat terakhirku melihat kamu
jatuh air mataku menangis pilu
hanya mampu ucapkan
selamat jalan kasih

satu jam saja kutelah bisa
cintai kamu,kamu,kamu dihatiku
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup

satu jam saja kutelah bisa
sayangi kamu dihatiku
namun bagiku me/lupakanmu butuh waktuku seumur hidup
dinantiku

ooo ooo ooo
oow wwoo
back to * 

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

Lagu ni pernah ada seorang kawan yang sudah meninggal dunia nyanyikan dulu.

Ya, suara dia sedap tapi bila dia nyanyi lagu ni, sumpah luruh hati. Rupa-rupanya memang Saat Terakhir dia sebab 2 minggu lepas tu dia meninggal. =.=

Anyway, jangan sedih2. :)

ayiehulk said...

hehehehe~ x sdeh da... just terkenang2 je... ngee....
=) hidup ni kene move on.. ^^

iklan nuffnage

becinta