nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 14

rasa hati

hidup...
tipulah kalau x de turun dan naik nye...
tipulah kalau kate sentiasa sedih atau sentiasa bahagia...
kalau org tue selalu bahagia, mesti ade sikit rajuk2 nye...
kalau orang tu selalu sedih, tipula kalau die tak pernah enjoy kebahagian yang sikit tue....
tipu la kan... ngee...
begitu gak aku....
ade hari aku happy macam orang gile...
ade hari aku macam tak berperasaan (tue la masa nya yg mengakibatkan aku x meng'update'blog)
>.<
ade hari mood aku swing2 macam buayan kat taman permainan yang di main oleh kanak2 periang..
demikian lah hidup aku yang agak seimbang... (ececcee~~~)
malangnye, hari ni mood aku sangat lah x best...
huk~
ye, mase tue,aku cube tuk carik mereke2 yang aku harap ade untuk aku...
tapi sume melayan feeling serta hal dan lover masing2...(ouch! rase di sisihkan..)
then aku pon decide...
carik kawan2 yang len...
akhirnye, aku call 'dia' yang aku pngil jahat,
'dia' yang aku pngl x gune... penipu dan bagai2 tomahan...
kesilapan dia yang agak besar buat aku rase meluat pada die...
pdahal, die cube untuk menebus kekhilafan die... *sigh* =..=
tapi, hari ni,
saat mereke dan mereke yang aku "sayang" tak ada untuk aku,
dia, dia yang jahat, x guna dan sebagainya, meneman aku...
sampai habis kedit die(sape soh buat2 tak kenal mase aku call... tak pasal2 aku da majuk..kan da kene pujok...)
walau pon perbualan kami hanya beberapa belas + belas = puluh minit kot....
die tetap menceriakan mood aku yang dok swing2 tak habis....
terime kasih awak...
ye, muah2 awak...
awak jgn salah anggap ye... muah2 tue kwan2 je....
terima kasih sangat,...
hati2 nanti g kije kat pay fong....
saye rindu awak...
macam awak rindu saye gak...
kihkihkih...
terima kasih sangat sebab dengar saye ngadu kat awak...
sesungguhnya, walau ade jahat awak kat saye,
awak tetap ade untuk saye saat saye sedih...
terima kasih sangat2... >.,<
and not to forget, to my friend, oppa gumiho, gud luck tuk exam ande dan report2 ande ye... ngee....
and to someone yg bz wat keje report and stuff, 
yes, i miss to see your naughty childish kiddish face...
ngee...
tapi, jgn slh anggap...
sbb awak kawan saye saye rindu... 
kuangkuangkuang.... >.,<

lastly... layan lah gambar2 sekalian..........



ni lah dia yang menyenang kan hati aku malam ni...
thanks and sorry la awak nye kdt habis psl pujuk saye yang mengade2 ni...
ngee... kenangan kite last year tak saye lupe okeh...

die yang pakai baju kuning tue....

of course la aku kan... ngee....
aku lagi.... hehhhehehe

lastly....  dalam mood swing2...
aku masih ingat kamu...
sape kamu tue???
hmmm...
biar aku dia dan mereke je yang taw....
MJ..... hee....








2 comments:

jason..m.y said...

hohoho

ayiehulk said...

ngeee...... shin chan sangat~ >.<

iklan nuffnage

becinta