nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 28

pastikah???

firstly... mesti la nak cakap, assalamualaikum....
sila jawab dengan ikhlas^^
okay... hari ni, pada pukul sembilan, aku ada exam pertama iaitu TITAS...
tu name melayu die... kalau name mat salleh nnye,
CTU...
ape tu? aku pon tak sure..ce korg tanya budak UITM ape makusd panjang die...
gegegge.....
okay lah..apa bende yang aku buat pagi2 bute ni kan....
baek pegi tdo...
ade paper kan...
haaa...  ni yang nak dicerita ni....
entah kenapa, hari ni aku excited gile pegi tdo kol 12 td...
tapi lepas aku golek2 dalam 2 3 jam...
mata aku x mo tdo...
di sebab kan aku tak suke keadaan yang macam tu, aku pon terus lah bangun...
bile bangun lagi lah mata aku kian x mo lelap....
tibe2 je hari ni aku burung hantu....
memang bengong lah kan....
dengan pker nak jawab soklan pagi ni...
dengan rase yang agak2 karang aku akan mengantuk mase jwab soklan...
redha je la.....
ape2 pon, tak pe lah....
aku try la tuk pakse diri aku tdo...
gah! tension dibuat nye! >.<

No comments:

iklan nuffnage

becinta