nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 4

akhirnya aku berundur....

aku amat menyayangi nye... aku, amat mencintainya... aku amat memahukan nya... aku, bergitu tabah... aku terus berusaha...aku, menjadi sabar....aku, tidak berputus asa...
namun, setelah hari ini, aku mulai menyedari... kau tidak pernah memerhati ku....kau, tidak pernah sedar akan kuwujudan ku.... kau, tidak pernah menunjukkan minat ke atasku....
dan apa yang membuatkan aku terus terusik......
walau takdir tuhan menemukan kita.... kau tak pernah menyedari kehadiran ku.....
dan aku, bagaikan di tarik jauh terus dari mu sehingga ku sedar takdir menentukan yang kita tidak sepatutnya bertemu....
dan, akhirnya, hati aku yang menangis terus menangis dan akhir nya, aku telah berputus asa untuk mencintaimu.... biar ku tanam perasaan ini seperti biasa bila hati ku di peruk ddan tidak di perduli.... mungkin suatu hari nanti, aku akan temui apa yang aku anggap itu bahagia.... mungkin memang tiada apa yang akan menjadi jika kita bersama.... akan ku pelajari perasaan ini, perasaan meredhakan kau yang tidak pernah memilih aku, perasaan yang meredhakan ketentuan tuhan yang membiarkan kita terus berjauhan.....
akhirnya aku akur.... kau bukan jodoh ku.... hati ku bukan merajuk.... tetapi... hati ini sudah lupa, apa itu erti tabah.... hati ku telah jatuh dan tak mampu berdiri kembali... hati ku telah mula mual dengan kebodohan nya selama ini... hati ini telah terlalu terluka untuk meneruskan nya....
akhirnya aku akur.... air mata ku telah redha akan mengalirnya... air mata ku telah letih untuk terus menjengah di tepi kelopak mata.... air mataku telah letih untuk menyakit kan luka yang dah dihiris.....
akhirnya aku akur....doa-doa ku yang memahukanmu bukan lah yang terbaik.... doa-doaku, tidak lagi cocok buat mu....  doa-doa ku tidak lagi seiring dengan mu....doa-doaku untuk mu terus mengalpa kan kesakitan hati ku sehingga suatu saat, hati ini tidak lagi mampu menanggung beban....
dan akhirnya, AKU,ABIAHUYS, telah nekad, mungkin ini takdir ku... akan ku cuba memaksa hati yang degil ini, untuk melupakan perasaan yang indah itu...
                                                                                                
                                                                                                      =abiahuys 04/11=

6 comments:

jason..m.y said...

uhhh sadisnyaaa....=(

named syuhaiba @ ayie said...

mmg sadis pon~ ="(

jason..m.y said...

xpelar...t ari sadiss tu ilang ganti dgn ikan sardin yg enak huhuhu
(ape kene ikan sardin nie)=)

named syuhaiba @ ayie said...

hahahhahahah~~
lpar la tu kot... >.<

jason..m.y said...

bkn lapar lar.....ari semlm byk memenatkan

named syuhaiba @ ayie said...

hahahah~ kpenatan meng'effect' perot ye~ >.<

iklan nuffnage

becinta