nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 15

a true love story for me....

bloop...bloop...bloop....
hati ku ke awangan...
terbang ke kiri...
terbang ke kanan....
lalalala....lalallala...lalala.....
123456 boom it!
lagu mister bergema dlm mimpi...
terbayang-bayang diri sendiri menari2 menarik perhatian seseorg...


beep3....
ouh.... msg berbunyi...
berdebar2 hati...
mungkin kah si dia??
"syu, saye jatuh cinta dengan awak..."
mengigil jari jemari ku membalas msg...
makin terapung2 pemikiran di buatnye....
"betul ke syu pon suke kat saye?"


sms berlarutan...
kedua-dua nya mula tersenyum tanpa sbab...
bahagia di rasa...
"X, btul ke X syg kat syu?"
aku membalas meng'sms' si dia...
beep3..
                         "btul la!  x kan pulak saye tpu awok!"
balasan sms dari si dia amat sweet di hati ku...
hari itu merupakan hari yang amat menggembirakan ku...
wah3.... lapang sungguh hati...
dunia bagaikan milik kami...


bagaikan mimpi...
akhirnya kami bersama....
wooohhaaa..
indah nya hidup...
sudah bercita-cita pula bawa si dia pulang berjumpa emak dan ayah
mereke mesti setuju punye lah! 
(gatal nye!)

tiba-tiba~~
"kau meninggalkan ku tanpa perasaan...
hingga ku jatuhkan air mata......
lalala~~"

mate ku terbuka...
aku berada di tas katil...
mate ku di gosok lembut menghilang kan tahi2 mata...
ku sangka si dia msg..
rupa2nya..
"syu, aku lapo... jom makan"
msg dari siti...
puas ku belek2 talifon ku....
"mane msg nye ni??
tak kan aku terdelete smalam..."
puas ku mencari-cari number si dia...
"ala... mane pulak nme si X ni..."
dengus aku sendiri...

"syu cari ape tue?"
tanya kakak sebilik...
aku termangu-mangu...
"huh?"
akhirnya aku tersedar...
ring tone aku bukan beep3...
aku bru bangun tdo...
aku pakai baju semalam....
si dia hanya mimpi indah!
ceh! excited je nak fall in love konon!..
tapi aku masih berharap mimpi tue jadi kenyataan....
heheheh! ^_^

*******************************






3 comments:

MatSyuMiya said...

KONON da tanak fall in love.CET.

named syuhaiba @ ayie said...

hahahha! kate mimpi... x dapat di kawal lah.

named syuhaiba @ ayie said...
This comment has been removed by the author.

iklan nuffnage

becinta