nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, March 4

DUDAKAN DIRI KAMU!

bertapa bodoh nya diriku...
mahu didua kan dirirmu...
namun bila hati bicara...
aku syg pada mu....
kau tak kan pernah tinggalkan nya...
di hati mu cuma dia...
tetap juga kau inginkan ku...
kini apa daya ku..
putuskan dia oh kasih...
agar ku tak tersayingi.....
sungguh ku benci didiri mu yg x bisa memeilih...
namun harus ku akui...
sukar utk lpaskan mu,.,..
akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...

bertapa bodoh nya diriku...
mahu didua kan dirirmu...
namun bila hati bicara...
aku syg pada mu....
putuskan dia oh kasih...
agar ku tak tersayingi.....
sungguh ku benci didiri mu yg x bisa memilih...
namun harus ku akui...
sukar utk lpaskan mu,.,..
akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...
Bila saja terus terang
Apa yang kau ingin
Muak diriku dengan sikapmu
putuskan dia oh kasih...
agar ku tak tersayingi.....
sungguh ku benci didiri mu yg x bisa memilih...
namun harus ku akui...
sukar utk lpaskan mu,.,..
akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...
putuskan dia oh kasih...
agar ku tak tersayingi.....
sungguh ku benci didiri mu yg x bisa memilih...
namun harus ku akui...
sukar utk lpaskan mu,.,..
akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu...
akhirnya aku undur diri demi dia dan kamu 3X


LALAT DUDA! KHAS UNTUK AWAK!



3 comments:

iklan nuffnage

becinta