nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, March 20

bila assignment pending, aku jadik tensen!

assignment asyik pending~~
makin assignment ni pending, makin tension lah aku!
benci sangat! =..="
aku punye lah da janji ngn diri sendri nak blaja ngn rajen...
tapi akhirnye....
pending gak! benci owh...
alahai naseb badan...
nseb bek jiwa aku kental...
settle kan gak titas nye powerpoint...
rela je lah...
mate maken bengkak..
akaun da tunggu 21 soklan!
nyampah oo!
aku da la blur gele psl akaun ni! aiz!
punye lah sekse nak masuk akaun dlm otak...
tue lah...
konon nnt kat u x blaja akaun...
skali, amek kau!
sape suoh x amek mase kat skulah~~
pastu mangak2 nak komplen kat blog...
bajet orang sompati lah kan~~
podiceit!!!
alahai naseb badan...
kan bagus kalau kat rumah...
ble manje2 ngan mak ngn ayah~~
huk!!!
rindu nak balik melaka ow!! T_T
nak nanges rase...
alahai~
asyik mngeluh je aku nih!
ape lah punye prangai~~
cukup2 lah jiwa kacau tuh!\
macam boh je nak ngeluh tak tentu hala...
LOSER sangat!
hurm....
tangan dah letih...
tapi manyak agy nak di taip....
+_+
menci3!!!


p/s: inilah luahan hati Siti Nursyuhaiba binti Ghazali
yang pemalas lagi slow...
da macam siput barbie da lmbab nye..
pape pon! ganbate! saye akan buat jugak!
agar kapal yang di kemudi bersame2 kawan2 saye tidak
akan karam di lautan asmara???  *_*
mlalut dah! cukup!

2 comments:

Lil nYnA said...

e2 la ayie..
hahaha..
beb..ko tkar num kew??

ayiehulk said...

hohohho... tak la sayg.... mne de tukar.. >.<

iklan nuffnage

becinta