nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 1

biarkan aku jatuh cinta

kau telah meninggalkan aku saat aku mahu kau...
namun aku tidak perduli...
ya! aku sedih mengenang mu...
namun aku tetap berdegil....
aku ikhlas pada mu....
namun hati ku tetap mahu cinta akan kamu...
aku tidak perduli kau mau atau tidak....
ape yang aku mahu hanya lah kau....
maaf kan aku kerana aku tlah buat kau rimas..
maaf kan aku tlah mmbuat kau lemas....
hatiku masih degil mahu kamu....
mungkin kita tak dapat bersame....
mungkin kita mmg tidak bejodoh....
untuk menerima ini terlalu perit....
aku mohon kau izin kan aku tuk jatuh cinta pada mu...
jangan lah kau menghalang hati ku...
aku benar benar mahu kamu....



*
Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini detakkan jantungmu

**
Dan biarkan aku padamu
Menyimpan sejuta harapan
Aku padamu
Rasa ini tulus padamu
Takkan berhenti
Sampai nanti ku mati


Reff:
Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan aku kan mencoba
Tak perduli kau berkata
Tuk mau atau tidak



Back to *, Reff

No comments:

iklan nuffnage

becinta