nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 20

saye nak jadi gadis melayu terakhir! ^_^

mase kat matrik dlu kawan2 aku selalu ate aku maskulin!
urgh!!!
rela je la...
diorang kate, aku ni berbadan sasa..
lepas tue perangai pon tough jugak...
aku ingat te jaman kanak2 je la...
sekali,
bile aku masuk U, 
ayu pulak cakap cam tue...
ayu kate kalau aku lelaki dia terpikat kat aku...
@.@
adoi!!!
ni lah ayu...
comel kan..
=D


lantas setelah itu..
aku pon teringat balik r kat panggilan member matrik aku...
depa panggil aku fahrin ahmad...
nomy dan shasha!
saye ingat lagi taw! >.<
tapi kan...
aku bukan la seperti dulu lagik...
aku da berusahe untuk jadik ladies ok!
huh!

inilah antara gambar aku dalam usaha
jadi sweet..
kekekkeke...




















dalam lab pon jadik...
>.<
khas untuk someone..
saye sayang kamoo
tapi saye tak leh terime kamu..
>.<

























konon macam gambar baru nak naik..
padahal...
credit to siti..

gambar ni sebenarnye tengah tahan lapar
bas tak datang2...
perut da bunyi2..
@.@






















happy2!!!
dapat kopok lekor dri kak fared kamel..
hihihihi...
thankz akak!
<3

pantang jumpe tiang pulek kan,,
asal tiang amek gambar
asal amek gambar tiang..
hehehheh























pagi2 tunggu bas pon jadik gak..
asal ayu...
************************************************************************

sekian lah kan...
aku ni tak la maskulin cam kat matrik...
aku pon pkai baju pink sekarang..
aku suke gele ngan wane pink..
tapi tak bererti aku da berubah,..
aku masih same..
masih baek..
masih garang...
masih suke warne hitam..
masih dengar lagu2 metal..
masih gile macam dulu..
masih bergelak besar..
cume kini...
aku lebih matang,
lebih dewasa..
dan paling penting!
makin sayang akan diri SENDIRI!

*************************************************************


enjoy! ^_^





No comments:

iklan nuffnage

becinta