nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 2

menanti pulang

Aku bencikan sikap ku…. Aku bencikan diri ku… aku bencikan parasku…
Mesti korang piker aku aku ni teruk… tak reti nak bersyukur… kan,kan,kan????
Hmm… tapi tue la sikap aku… Aku rase yang orang benci ngan aku….
Kadang-kadang,aku pun benci tengok diri sendiri… tengok muke kat cermin rase cam nak bunuh je…  Meluat, menyampah, geli, hina dan lain-lain….
Aku selalu anggap mak ayah aku tak sayang aku…. Aku selalu anggap yang aku ni tak bergune…. Kadang-kadang tu, ade jugak aku terfikir aku nak pergi berdiri tengah jalan biar bas lenyet sampai penyet…
Aku selalu sorang-sorang.. hidup social aku lonely…  aku ade dua kawan kat samping aku and dua kawan lagi kat UUM ngn UKM…bukan la aku tak anggap yang lain-lain tue kawan, tapi, aku rase, kalau diorang ade pilihan nak singkirkan aku, mesti diorang da buat… OMG!!! Aku sangat di benci!!!!
Okies, aku taw, ramai mesti nak mule kutuk-kutuk bile aku wat statement cam nie…. Tapi kan, kesah plak aku. Aku taw, korang aku tak wat pape un korang kate….OMG!!! sangat negative kan???
Kakak aku selalu cakap yang aku ni berpenyakit psyso… terlebih sayang diri sendiri… tapi kalau nak taw, aku selalu pakse diri aku sayang diri sendiri… tapi sebenar nye aku memang tak sayang diri sendiri pon…. Aku selalu salah kan diri sendiri… bile kene marah or aku bengang, aku selalu tunjuk cam aku salahkan orang lain.. tapi bile sorang-sorang, aku sekse diri aku. Aku pukul diri sendiri. Kadang-kadang tue aku pakse diri aku buat sesuatu yang luke kan diri aku… kadang-kadang tue aku selalu cocok jari-jari aku ngan jarum… sampai darah=darah…. OMG!!!!! Adekah aku nie da gila???? Kene masuk wad tak???? TAK MO!!!!! Hmmmm…
Aku tak gile…. May be just terkanan perasaan dengan kehidupan sendiri…. Taw tak, kadang-kadang aku doa kat tuhan biar aku ade  rase sayang yang serius kat lelaki…. Semakin hari semakin teruk aku ni… kadang-kadang aku anggap lelaki ni hanya akan melukakan je.. aku jadi tak berminat untuk ade boyfriend… terime kasih la kat sorang budak yang bernama pet, lepas aku mule nak percaye lelaki, die tipu aku… terime kasih sangat-sangat sebab ko da kuat kan hati aku untuk tak terime lelaki dengan status slain suami… dan terime kasih sebab ko bjaye buat aku kadang-kadang anggap yang lelaki yang bergelar boyfriend are mostly bull shit!!! OMG!!!! Im f**cking cursing you!!! Ouh no!!!! ape ni!!! Xmo,xmo,xmo…. Tak baik.. kan,kan,kan???
Okies, btw, aku da maaf kan manusia tue da… sedangkan nabi maafkan umat nye kan… apetah lagi aku yang jahil ni… OMG!!!! Bodoh nye aku! Hmm… ni satu lagi… orang selalu kate aku kuat coz aku cool je bile orang buat aku…. Padahal, orang tak taw, bile aku tido, aku mimpi mencarut-carut kat orang tue…. OMG!!!!!! Lagi teruk!!!!! Bodoh kan! Aku ni hipokrit sangat…. Tapi aku rase lebih baek,coz, klau aku jadi trus rang, confirm orang lagi benci aku…. Hati aku kadang-kadang hitam… penuh kebencian dan dendam… thanks tu shazahida razali… coz, sebab die la aku sedar aku ni jahat… hati aku penuh dendam…. And thanx also tu a guy name kay… he said I have a dark heart…. Atau pon kate awek nye, hati aku hitam… macam setan… ye aku jahat… bukan kat orang… aku tak pernah khianat orang… aku just buat diri sendiri je… aku jahat ngan diri aku… aku sekse diri aku… aku kalau marah ngan orang aku lepas kan kat diri sendiri… pernah sekali tue mak aku marah aku…. Then aku pergi mandi. Tibe-tibe mak aku panggil suruh cepat.. padehal baru masuk tue… aku cakap ye, macam aku tak kesah…. Tapi ,mase tue dalam toilet aku tumbuk dinding toilet tue… bile tangan aku da luke baru aku puas hati… de sekali tue, tolong mak aku masak.  Aku kene sound ngan bapak aku… aku marah then sengaje potong sayur laju-laju biar terptong jari… dan tuhan itu maha mengetahui… betul-betul jari aku terhiris… terhiris je… tapi dah still berdarah-darah tak henti… kakak aku ksian kat aku dye kate, tak pe, along buat…. Aku diam trus blah…. Huh!!! OMG!!!! Bangang betol la aku ni!!!!
Pastu bile kat U, aku tak taw la nape… tapi setiap kali aku carik kawan mesti kawan yang hanya akan wat aku bengang… may be aku yang teruk kowt… biar la… bagi aku, kawan-kawan yang sebenarnye sesuai ngan ku beruk ngn monyet kat ladang kelape sawit tue je… kesian kawan-kawan aku yang terpakse kawan ngan aku tue kan!!! Taw tak, ade sekali tue aku mimpi aku kene barah otak… then aku mati…. Bile roh aku balik rumah, aku tengok family aku sume nye hapy… cam tak kesah aku mati. OMG!!!!! Memang inikah petunjuk aku tak disayangi dan di benci tahap gaban!!! Padan muke kan!!! Hahhahha…. Pergi mati la aku!!!! 
Hmm…. Sebagai peringatan…. Kepade budak-budak yang membace aku nye blog ni, jangan ikut cam aku… aku ni tengah kepala kacau… patot di bagi heroin or ice banyak-banyak sampai overdose. Tapi tak mo la… ksian mak bapak aku…. Aku sayang mak bapak aku… kalau mati je care untuk tunjukkan aku sayang kat mak bapak aku, aku sanggup taw! Tapi sebab  mak aku selalu cakap, kalau sayang mak ngan ayah blaja rajin-rajin. Biar sampai bejaye… jadi aku usehe… kalau ikutkan hati, ape aku nak buat lepas spm, aku nak join yakuza je…. Pakai baju hitam-hitam tiap-tiap hari… OMG!!!! Habis la lepas ni hospital gile nye ambulance datang tangkap aku kat hostel perwira ni…. OMG!!!!! psyco girl alert!!!
Di sini, aku ingin menulis wasiat… kalau aku mati nanti aku nak mak ayah aku taw, yang  aku sayang mereke berdue, sebab aku memang sayang kat mereke…juz aku rase depa mesti rase aku tak sayang kat depa coz aku tak tunjuk… maaf ye mak ayah….hish!!!! aku ni! Piker nak mati, macam la aku ni dapat masuk syurga kan? Adoi!!! 
Kawan-kawan, taw tak, aku jadi cam gile ni sebab aku tak sayang diri sendiri… so, korang jangan jadi cam aku taw!! Sayangi lah diri korang… sesungguh nye badan ni kite dapat sekali je… bile roh da terkeluar, ko tak pat le nak masuk balik! Okies!!!
Pe-pe hal pon, warning huh!!! Aku tak wat ape-ape yang salah… aku just luahkan perasaan jiwa kacau aku yang entah kenape raee cam bangang gila ni..... argh!!!! tensen woi! 


My heart are black….                   
Friend,
My heart full of hates and grudge….
Im full of nonsense…
Im a fool about my self…
Im blind in my own life….
My life simply imperfect…
I’m simply a loser….
I lose my love
I lose my life
I lose my happiness
I lose my mind
I have bunch of haters in my phone book
And simply I feel glad to know they hate me….
Life is simply simple for me
But my stupidity make it too complicated that I can’t even tie a shoe
I choose to be alone
I choose to be hurt
I choose to be called a loser
I choose to be punished
I choose to be bullied
And all that anger I have just for one
For me and no others…
Friend
Being me is like being a black sheep of the community of earth
Being me is being a bullshit
Being me is a punishment
And being me makes you an unlucky kid
So
Friend
Don’t you ever be me
Don’t you ever have my heart
My heart is black
My heart is full of f**king grudge
Friend
Stay away from me
Or I’ll make you suffer like me
Friend
This is the end
A I shall gone by now
When sunset is my day
And sunrise is my night
When the coffin is my bed
And the grave is my home
Im sorry
The sun is rising
And I shall go now…
Goodnight and goodbye
Specially for you friend, family and love one.

No comments:

iklan nuffnage

becinta