nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 7

cinta aku hanya untuk......

urgh!!!
ape ni... masuk x bagi salam!
assalamualaikum~~~~~~
hehehhehe
okies... aku  ni sebenarnye x de nak wat pape un....
entry pagi ni cume psl org yang aku cinta sangat....
mak ayah kesayangan.....

well, aku cinta, mestilah diri sendiri.. >.<


lelaki2 yang ade dalam hati saye!! ^_^

gadis2 yang memahat diri mereke dalam hati aku...
sayang sume taw!!!!

pak cik and along
sayang mereke jugak!



pak cik ngan angah plak...
saye sayang mreke jugak!



kalau mereke ade, saye pun ade!
ngan pak cik gak!


mak ngah and adek kesayangan aca!

miss world,miss universe, miss passific!!!
wah.... bersame dewa2 kesayangan! 




family terchenta aw!!!!

nak selit budak kecik pebret gak nih! 
lastly not to forget!
mereke yang ade kat aku ketika si polan dan si polan lukekan
hati aku... well, this is my guardian angels ok...
kami bukan charlie's angels...
tapi yang penting, kami sentiasa bersame bile di luka...
kami tak kan terpisah...
love you guys k!!!!
ity n ayu...
sayang korang!!!





i guess that's all i wanna talk about today...
ape pun yang jadi,
aku jadi as strong as a super duper man coz they are here for me..
aku sayang mereke, sangat2!!!
harap,
hidup aku akan menjadi lebih baik dengan hadirnye mereke...

No comments:

iklan nuffnage

becinta