nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 2

aku mulakan dengan titis air mata....

hmm... tengok tajuk entry un da taw yg konpem aku bersedih2 waktu2 cam ni...
btw, aku telah mulekan tahun baru ni dgn tangisan.. yes, i miss 2010 a lot...
but life moves on....
kenelah truskan...
semasa orang sibuk2 buat blog tentang new year, aku mengalirkan air mata dlm hati...
yes! perpisahan amat perit buat aku...
bukan perpisahan dengan kekasih yang tidak halal yang membuat aku runsing, tapi dengan keluarga tercinta..
disaat tepat pukul 12 malam, 1.1.2011, aku teringat pada ayah yang di hospital...
bukan nak memjaja kisah sedih, tapi itulah kenyataannya....
saye sayang ayah saye sangat2 sampai stiap ape yang di lakukan, hanya ayah dan mak di mata...
hmm....
tapi, hari ini aku dapat taw ayah makin baik...
kesihatan semakin pulih, esok luse akan dapat pulang rumah...
lega rasenye....
alhamdulillah...aku gumbira mendenganye....
barulah kini aku terasa nak buat entry yang melambang kan aku seorang yang stabil...

No comments:

iklan nuffnage

becinta