nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 8

28 sifat lelaki yang gurl perlu tahu??? ^_^

okies...
cam ni...
aku kan rajin bace blog...
so, aku pun bace la salah satu blog yang kawan aku tulis... hurm...
taw x.. name budak tue hakim, and aku ternampak salh satu entry dye, 
28 sifat lelaki yang kaum hawa patut tahu...

dan....
here it goes....

treng.....teng...teng.....

"     

1.Lelaki mungkin akan kacau hampir 1000 perempuan setiap hari,tackle perempuan sepanjang masa,namun,sebelum dia tidur,dia akan hanya memikirkan seorang perempuan yang dia betul2 sayang. 

2.Sebelum lelaki nak telefon seorang yang dia sayang,dia akanmerancang segala topik terlebih dahulu kerana takut nanti suasana sunyi dan bosan akan berlaku..Namun,sebaik sahaja dia mendengar suaranya,dia akan lupa semuanya yang dia rancang..maka,bermula lah spontan.. :D



3.Lelaki akan jadi giler hanya dengan senyuman seorang perempuan..Jadi,berhati2..jangan main senyum jer tak tentu pasal..




4.Lelaki cukup tak suka kalau kekasihnya menceritakan tentang kebaikkan EX-boyfrennye atau minat EX-nye,KECUALI kalau korang menggunakan cara biar-dia-komen-tentang-exnye-dan sedar-betapa-bagusnya-boyfrennye-sekarang-yakni-dia....tu takpe..




5.Lelaki akan lakukan apa sahaja asalkan kamu perasan akan kehadirannya.




6.Lelaki cepat jeles.dan itu lah normal.




7.Lelaki sebenarnya lebih EMOSI dari yang korang fikir.




8.Bagi mesej tergantung pada lelaki macam "Eh,u tahu tak?!..mmm,takpe lah" akan membuatkan mereka "jump into conclusion" dan biasanya conclusion mereka lebih jauh dari apa yang korang fikirkan sebenarnya.Dan dia akan anggap dia ada melakukan kesalahan besar dan akan menggila untuk tahu hal sebenar.




9.Perempuan adalah kelemahan lelaki.




10.Kawan perempuan baik kamu,yakni kawan yang Boyfren kamu cari untuk tanya pendapat tentang kamu mungkin akan berakhir dengan Boyfren kamu meminati kawan kamu itu pulak.




11.Jika lelaki memberi tahu masalahnya kepada kamu,dia cuma perluseseorang untuk mendengar sahaja masalahnya,tak perlu bagi pendapat kamu.




12.Lelaki lebih mencintai kamu lebih dari kamu mencintai dia seandainya lelaki itu mula serius dalam perhubungan itu.




13.Lelaki seseorang yang sangat KUAT BERFIKIR,satu perkara kecil yang dilakukan oleh perempuan itu,walaupun dia tak perasan,iaboleh buatkan lelaki tu berfikir untuk berjam2 lamanya untuk mentafsirkan perbuatan perempuan itu.




14.Lelaki belajar dari pengalaman,bukannya dari buku2 cerita cinta ataupun movie2 korea seperti yang sering dilakukan oleh kaum perempuan dan menjadikan ianya sebagai panduan atau petunjuk




15.Bila lelaki suruh kamu tinggalkan dia seorang diri,diasebenarnya bermaksud "Tolong temani aku dan dengarkan luahan hati ku."



16.Bila lelaki mula bercakap dalam nada serius,dengar lah dengan teliti sebab lelaki jarang nak bercakap serius dan bila ianya berlaku,mesti ada sesuatu yang betul2 serius sedang berlaku.




17.Bila rakan lelaki baik kamu seperti cuba menjauhi kamu atau menghilangkan dirinya bila kamu bersama kekasih kamu,dia mungkin jeles dan sukakan kamu. 



18.Bila lelaki memandang kamu lebih dari 2 saat,maknanya dia ada memikirkan sesuatu. 



19.Lelaki mempunyai lebih banyak masalah daripada apa yang kamu nampak di depan mata.




20.Jangan terlalu berdegil.Lelaki boleh beralah dan mudah mengaku kalah.




21.Lelaki sanggup untuk menyerahkan salah satu testisnya sebagai pertukaran utnuk membaca apa yang perempuan fikirkan untuk sepanjang hari itu.




22.Bukan semua lelaki boleh menyelesaikan masalahnya sendiri.Mereka cuma terlampau degil untuk mengakuinya. 



23.Kami tak suka perempuan yang terlampau kurus.




24.Kami suka bila perempuan bercakap tentang payudara mereka.




25.Percaya atau tidak,seseorang lelaki yang kelihatan pendiam atau pemalu sebenarnya lebih mudah untuk bercakap..Walaupun macam ada yang tak kena tetapi percaya la,bila dia dah mula bercakap,dia akan bercakap tanpa henti tentang dirinya,tempat dia tinggal dan tanpa sedar,dia bercakap tentang diri anda.




26.Jika lelaki memukul pinggul kamu,maknanya,dia mahukan kamu secara seksual.




27.Lelaki sukakan usapan serta urutan dileher mereka,jika dia membiarkan kamu terus melakukannya,maknanya dia betul2 cintakan kamu atau lehernya cuma sakit.




28.Jika lelaki mengorbankan tidur serta kesihatannyahanya sekadar untuk bersama kamu,maknanya dia betul2 sukakan kamu dan ingin bersama kamu selama mungkin.


                                                                                                                     "

okies...
demikian lah kan,...
btw, korang check out la pg budak ni....
name budak nye hakim
best gak blog nye...
sesuai utk orang bercinthe...
so ejoy ya! ^_^


2 comments:

Ancal said...

Me

1. betul/salah
2. salah/salah
3. betul
4. xtaw
5. salah
6. betul
7. betul
8. betul tp x anggap diri salah, malah betul
9. betul
10. 50/50
11. salah
12. betul
13. betul
14. betul
15. mm 50/50 ikut mud
16. betul
17. salah
18. betul
19. betul
20. 70 beralah 30 x
21. LOL NO!
22. betul
23. 50/50
24. betul
25. betul
26. fuyyoo.. overseas ye la kot
27. salah. haha sakit xD
28. betul =)

named syuhaiba @ ayie said...

waa...... kire nye, certain2 je la yang betul.. tak sume lelaki yang wat cam ni... makne nye x sume lelaki yg mempunyai perwatakan geli... hahahha...

iklan nuffnage

becinta