nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 2

perpisahan yang terindah!

hmmm...
tiap2 ari saye tengok kalender...
ye...
mmg saye meluayt ngn awak...
awak taw, skarang ni saye sampai panggil awak lalatt duda taw...
mmg...
saye da maaf kan awak...
tapi saye pon nak mnta maaf...
hati saye masih x leh lupe ape awak da buat.....
sanggup awak lukekan hati saye semate-mate awak nak dye caye kat awak...
ape salah saye awak??
klau kite masih bersame, awak taw x kite da masuk 5 bulan taw...
tapi saye sedar..
saye rela...
lagi pun kite jauh...
ble abes blaja nnt, awak akan balik tempat awak...
da la awak x dip, banyak ptg kredit hour..
cepat abes...
hmm...
saye rela awak..
tapi kenape??
bile awak gaduh je ngn dye awak carik saye...
padahal, saye baru je blajar untuk hidup tanpa awak....
kenapa la awak nak buat saye macam ni...
awak cakap awak perhatikan saye...
awak cakap awak perhatikan saye...
kenape awak cakap cam tue???
awak nak luke kan saye lagi ke???
saye sakit awak....
nasib baek la kawan2 saye baek...
mereke sume nasihat kan saye jangan layan awak...
awak,,,
malam ni saye x msg sape2 pon...
saye rindu sat kite besame...
kadang2 2 mmg x mcg..
tapi bile mcg..
i tyresure it a lot abg...
hmm...
awak mmg buat saye pandang lelaki dari kg halaman awak jahat...
nasib la x sume yang saye jumpe x macam awak...
awak...
cukup la..
hari ni je saye nak sedeh2...
saye da x mo pikirkan awak..
hari ni lah kali pertama saye luahkan kesedihan saye....
dan hari ni jugak hari terakhir kesedihan bodoh ni di luahkan kat entry saye yang sepatut nye indah2 belaka...
saye benci awak lalat duda!!!!!!!!!!!!!!

a moment that i use to love...but not anymore!  
                                                             

No comments:

iklan nuffnage

becinta