nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 4

maafkan dirimu~~~

entah la... aku ni  cepat je nak marah kat orang...
tapi kalau orang minta maaf, aku akan trus maafkan...
walaupon aku kate kat org tue aku x maaf kan dye...
well,, x ble la nmpk lembik sgt en...
bape ari ni aku asyik la bg statement yg mungkin menyakitkan hati org2 yang pernh lukekan aku...
* termasuklah tentang lalat duda psyco, lalat player kesyunyian dan sebagainye...
well, again, those are juz 2 make them realize how b*llsh*t they have been to me, my friends and others...
sape suruhkan..
but in the end, somehow,
they juz don't get it...
sampai la ade org len yg x de kene mengene buat dyorg blik.,,..
aku kesian tngk mrike sume ni..
yang rase seperti dipermainkan, seperti di dua tiga empat lima kan...
tapi..
guys!!
open your eyes!! korg yg mulakan setiap kesedihan yang korang nampak ni...
korang yg bina kesedihan yang runtuhkan korang ni...
don't u ever put blame on others!!!
dan aku??
as usual...
klau aku kate aku sayang orang tue, well, i will giv that bloody damn bout whats goin' on wit them! dem!
haiz...
kmudian, dyorang  akan mrayu2 pade org yg dyorng wat slh 2,
dan salah kan diri masing2 tanpa sebab....
kenapa la nak  bodoh sgt cam tue...
haiss....
 guys!!
tlg la... if u  ask 4 forgiveness....
ask it to urself!!
sehingga saat yg kau mampu maaf kn diri korang sendri, then may be others will give that chance to yaa!!

okay...
pagi ni nak balik...
tapi ni da pagi... )= (2.31 a.m.)
hmm
sbr2.. bpe jam je lagi ni...
nak men upload2 gambar la...
^_^

habes da final!!!!



ni namenye letih berjalan
              



















kene marah ngn pak cik bas... sebab tahan bas kat bas stop
mengong la!!!!

ni nak menenangkan atie yang kene marah




















hati da bebunga sebab ade orang bagi msg penenang jiwa...
whoot2!!
sebelum g makan...
masing2 ngn style yang baru.... ihihihihi





















ni bajet kasi si ayu jeles..
amek gambar dendorg je..
ity dan syu.. ^_^
akhirnye dapat gak amek gambar 3 orang
yang x de spe un muke setengah..
kredit 2 me... sume masuk kawan2!!
^_^
sayang korang!


4 comments:

si sengaL yang cute said...

pic2 aku ni kiut sangattt lah... tamau tamu tamu...da besar kan semua.. wakakakkaka

named syuhaiba @ ayie said...

ihihihihih... pasti dong!

si sengaL yang cute said...

remove ye? tamau pablik2 kan muke saye
:)

named syuhaiba @ ayie said...

ade saye kesah awak?? ahhahah

iklan nuffnage

becinta