nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 23

aPabila Abiahuys ingin berbiCara tenTang cinta.....


C.I.N.T.A...
hmm...
x penat ke? sikit2 cinta....
cinta pada siapa??
pada boy nye la, gurl nye la....
jarang betol nak kate pade family....
paling renggang pada yang eSa...
memang la..... nak di ikutkan, aku pon bukan nye baik sangat....
tapi hidup ni, kite harus lah saling nasihat, menasihati....
bukan kah itu amalan MULIA?? lebih baik dari GOSIP2 yg korang dengar kat tv n mane2 larh....
hmm...
berbalik pade TOpik nye.... well,,
cinta adalah LOVE,....
banyak orang memberi pandangan tentang cinta....
pelbagai kata pnjangga r yang di beri....
antara nye, bak kate dalam cite cuti2 cinta tue....

kate heroin nye.... " cinta yang di tunggu lambat untuk datang.. sebab tue kite kene cari...."
tapi hero nye balas balik... " tapi cinta yang di cari akan pergi..."

jadi, macam mane tue??? hmm.... sebenarnye, bukan ke kalau kite nak sesuatu kite kene sabar....
memang lah cinta yang di nanti tue lambat tiba nye.... tapi insya'allah berkekalan kan....
bak kate datuk dalam syurga cinta tue cakap....
" pertama kali berjumpa, dari mata turun ke hati, bila hati bekenan, gadis tersebut dipinang, n bile di pinang, gadis tue terima teruna tue se adanya dia.... itulah cinta dari ALLah.... syurga cinta" huh... itu salah satu cinta yang datang sendiri....

cinta yang di cari ni, mcm lebeh kurang korang g shopping complex lepak2 kacau awek.. untung2 sangkut...
tolong la der... klau cam tue gaye memang tak la gamak nye... hehehhe....

so, as a conclusion nye, cinta ni tak perlu di cari....
setiap insan telah di ciptakan jodoh buat mereka....
n kalau korang nak carik pon.........
cari lah cinta korang pada ilahi dahulu... nescaya lepas tue korang akan di pertemukan dengan cinta yang sejati.......

No comments:

iklan nuffnage

becinta