nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, October 6

.:hidup ini dan berlari :.

aku berlari,
akhirnya aku sedar,
aku terlalu lama di belakang,
aku terlalu alpa hingga aku tertinggal,
kau, dia dan dia sudah lama ke depan,
kini,
peenyesalan membenggu mimpi...,
aku memahat hatiku kali ini,
tidak akan aku terjun ke dalam lautan itu,
lautan yang ku sangka tenang membawa aku lemas,
aku bosan dengan ulikkan rindu yang haram,
aku mahu lautan rindu yang halal,
kerana itu, 
aku kini berlari,
aku tak akan berpatah balik lagi,
ape yang aku mahukan hanya satu,
kebahagiaan yang hakiki,
kegembiraan yang di redhai,
cinta yang halal dan direstui,
dan kejayaan di dunia dan akhirat yang kekal~~~

-SITI NURSYUHAIBA BINTI GHAZALI-
  moving on and letting go is not a failure,
its just u just started a new episode in your life

No comments:

iklan nuffnage

becinta