nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, September 25

kasut dan perempuan

kerana aku perempuan...
ramai kawan lelaki yang berkate...
"korang pompuan2 ni, pantang nampak kasut... "
yes(!)
girls and shoes.... are simply unbreakable..... (^_^)
aku tak pernah terfikir, aku akan menyukai kasut...
tak kire lah kasut tue macam mane..
pntang nmpak murah, cantik, aku mesti mau kan nye...
yang boleh menghalang aku hanya poket yang kering saje....
aku mempunyai beberape kasut...
kasut crocks, high heels yg d bli ayah, sport shoes.. dan len2...
tapi yg gmbr tue, yg harimau tue bukan saye punye(!)
hihhihihi....
hmm...
what im gonna say right now is,
shoes makes a girl almost perfect...
kadang kala, bila d gurl's dress aint nice, the shoes that makes her stand up in the crowd... stuju x?
heheh....
aku mendapat keyankinan dari kasut....
bila aku pakai kasut sukan, aku yakin aku akan boleh bersukan...
bila aku pakai high heels aku yakin aku mampu untuk menjadi lebih tinggi...
bila aku pakai wedges.. aku yakin aku slamat kitika aku menjadi lebih tinggi....
semua nye memberi makne buat aku...
walaupun kasut yang ku pakai ketika pendaftaran d uthm da rosak(akibat aktiviti MHS yg menggila)
aku masih simpan nye di rak kasut... terlalu bermakne buat aku kasut tue...
kasut memberi seribu makne buat wanita....
kalau anda ada menonton semerah cinta stelletto...
kasut yang menyelamat kan stella dari org yg mengacau nye slalu...
kasut yang mempertemu kan stella dan letto...(walau pon keadaan nye agak ouch(!))
kalau cite cinderella pulak...
karena kasut prince charming jumpe cinderella....
jadi, bagi seorang wanita,
kasut itu amat bermakna...
kasut itu melambang kan dirinye...
kekemasan nye,
keyakinan nye....
walau pun kasut itu hanyalah kasut yang di beli di pasar malam,.....

No comments:

iklan nuffnage

becinta