nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, August 30

saye penat... tapi saye happy~~~

okayh... mule kan dari semalam...
bangun pkul 5... on9 smpai pkul 11...
kmudian away smpai buke,
balik... amek baldi... blari2 trun dari tingkat 3, nak bsuh baju gne mesin la knon~~~
skali terserempak ngn risah...
"syu, ko nak g mane?"
aku pon jawab,... " g basuh baju r... mlaz la plak da dkt2 cuti ni nak mengkerje kn tangan2 ni.."
kwan rsah pon mnyampok..." hurm... bukan mesin x leh gne ke? duet da pnoh..."
adoi.....
aku da smpai bawah bry taw....
badan da smemangnye penat....
tapi aku redha je la...
lg un isnin ni klas kol 10...
with the memories yang ade pade ahad tue... its ok... penat pon happy gak...
hmm...
nak d jadikan cerite aku pun tdur....
knon nye nak bngun balik kol 3 pagi nnt...
sekali....
adoi....
6.40 pulak aku terjage...
prot da krik kruk...
padahal bru pkul 8 ni...
pensan la aku..
klas ari nie... nseb bek der~~~
skit2 aja...
ble la aku bsuh tangan je baju2 sekalian....

btw,,,,
maap le pade siti dan ayu...
knon nak makan kat cafe ngn mreke... tapi asyik tlajak aje aku ni...
tu la... bwk speedboat lagi..=D

saye sayang swan ini.... 
hihiihihihi....

No comments:

iklan nuffnage

becinta