nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 20

@ku da ghindu ngn familY

mak dtg tue ari....
standard bdk2 ipt,,, family perlu d tngl kn ble smbung stdy...
aku da mule nk dmam2 ble bende nih jadik..
haiz...
dari masuk kmpk hingga ke uthm...
saye slalu demam lepas jmpe mak n ayah, lepas bru blk k hostel dari rumah n ble x jumpe family berbulan2...
haiz...
lazim nye aku akan demam tros...
tapi nmpak nye...
ble da masuk kat area johor.. dekat sket kowt...
tue yang demam nye macam maen2... sabar je la...
haiz....
sleseme makin mjadi2...
batok tok sah cakap la....
memang sampai kluar air mate....

[terkenang plak knangan dalam kelas software engineering petang tadi]

al kisah...
da petang2 makan kebab dng air stengah botol...
dalam kelas macam kangkong layu la kan...
dalam aku tesenggut2 tbe2 tekak rase gatal..
d belek2 botol minerel kat tangan,,,,
ah... abes sudeh.... sedeh btol rase hati....
hampa yg ter amat sgt lah...
aku bertahan bia jgn batok dlm kelas..
nak cover la konon...
tbe2,,, bagai d cocok2 rase sakit d krogkong...
ahok2!! bgitru kuat skali bunyinye..
tutup muke je la beb.. ya ampon.. malu gle...
lme2 btok aku kian menjadi..
haiz.... sampai trkeluar air mate...
macam nak menangis..
abes budak laki depan tuh memandang ngn penoh ksian....
naseb la...
siap tny, nanges ke??
memang x leh blah la kan..

abes2 kluar air mate tkak jadi mual..
macam nak muntah..'[bukan watermellon yew]
adoh!! tuhan je yg taw sekse aku mse tuh..
aku tabah kn diri ngn pnoh integriti (bak kate pencerah kt mhs)
bsabar... bdebar2 mnunggu pkol 6....
takowt gak klu aku termuntah dalam tuh...
ehheh...
thank god alhamdulillah... aku x muntah
haiz...
berbalik pade tajok.. nmpk sangat aku rindu family aku...
tapi.. klu nak bjaye kne la kan mcm nih...
hihihi...
akan aku berusehe, bersabar dan bersedia menghadapi masalah ni dengan penoh integriti agar menjadi
insan yang cemerlang, gemilang, terbilang...

p/s= kpade abg tim dan tom, kak gee, kak dayah dan kak2 mhs serte abg2 mhs yg len jga... tahniah...
anda berjaye wat sy yg nyol2 mnjadi nyol yg berintegriti.. hakz....

No comments:

iklan nuffnage

becinta