nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 1

aku suke...

satu dua tiga,,, x  lame lagi aku nk balik... rindu......
hurm... lame jagk aku x blogging.. may be pasal aku bz kowt..
pspm is like so next door...
tgu nak d ktuk je pintu aku.. pastu...
bermula lah perang paling bersejarah dalam hidup aku... hahah
hopefully aku ble wat ngn elok kali nih..
mak ayah.. orang janji akan wat yang terbaek.. 
[tbe2 laks nk nangis...]
aku suke keadaan aku yang skarang...
aku rasa aku x d blenggu masalah yang kritikal...
cme biodiversity je lah.... 
kindom animalia, plantae, and fungi...
argh... blom masuk otak lagi...
nescafe????
never on exams anymore..
serik kowt.....
hmm...
aku lately da mle percaya ngn diri sndri...
skarang aku da ble suara kan pendapat.. hmm 
dan2.. aku suke keadaan ini...
sahabat aku mmg ske bergosip...
smpai bru blk masjid un dyorg ble brgosip...
hmm...
tp gosip ttg kwn2 dyorg je lah.. yg in d end mreke taw gak..
[srupe x gosip]
hmm...
aku bace blog budak matrik sorng nih... 
nmenye instant masagging.. hhiiihhi.. {bkn name sbenar ye...}
kate nye, dye ingt kan hidup kat kmpk last2 sem nih bosan..
rupe nye x lansung..
plg best utk dye dan rakan2...
makan free..
tp, mmg pun.. jamuan sana sini...
tp,, aku x termasuk..
ye la..
aku ni kan kdekut sket..
bg aku x berbaloi kuar kan duit rm21  untuk satu mkn mlm yg akhir nye btukar mnjadi t**i..
hmmm... mmg la knangan kat jamuan tue x leh d bli...
tp x gne gak klu knangan tue bkn knangan yang kite ingin kan...
btw,, 
aku mmg orng yang x suke hidup dalam knangan..
sakit lagi perih kowt...
p/s: kcuali knangan ngn family... that'll last forever...
hmm.. yang pasti aku suke orang blanje aku.. hahahah
tapi bkn semua orng akan ikhlas..
hurm..
next...
tadi aku bace seorang member aku yang tengah pantang pnye blog...
pergh... handal btol... tgh pantang pun ble blogging...
hahhahha.....
memang fun and funny.. ahhaha
juz like her... 
hihiih...
dye bercrite tntang kpantangan nye dngn hidup nih...
hihih...
macam2....
well, that's so life...
you'll meet tons of people with different attitude..
hahahah....
thats all i guess.....
hihi... the end...

No comments:

iklan nuffnage

becinta