nuffnage iklan

syu

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 13

halooha world...

well,,,, wake up me!!!!
that's what i said to my self....
kenape lah nk bersedeh kan...
if that thing is really mine,, it'll be mine...
no matter what... rite??
hurm.... now,, i've decide,,, 
ape pun yang jadi,, i'll struggle to get the best i can get...
memang penat... nak study, wat extra work,, pass years,, tutorial...
tp,, that's the best for me,,,
friends, money, loves(??), rooms, life,,, just put it aside....
yang penting aku dan pspm...
hope that dapat lah aku result yang ok...
ble continue masuk u nnt....
wish me luck syuhaiba!!! [monolog sendirian.. =.="]
da tak de orang nak cakap kat aku kan...
hahaha....
ape nak jadi lepas nih,, biar masa tentukan segala nya...
aku da tak mo pressure diri sendiri...
kat sini aku blajar untuk sayang diri aku...
orang lain,,, biar la ngan dyorang,,,,
hurm...
aku tetap aku itu yang pasti...
nak online untuk update bende yang perlu,,,
blogging lepas geram...
later on,, gotta do my maths exercise n chem...
argh... pe hal la aku lembap gle nak faham concept chem nih!! (-.-)"
ngok tol lah...
tapi tak pe...
kene try gak...
that's all for today....
bye!!

No comments:

iklan nuffnage

becinta